Wie NOD in augustus? DEEL 2

ik weet het niet kan eigenlijk niet wachten maar wil hem ook niet doen omdat ik bang ben voor een negatieve test. denk dus dat ik wacht tot volgende week als het lukt want dan ben ik al weer wat verder en is de kans wat minder groot dat het negatief is echt spannend. en bedankt voor het duimen.
groetjes

hey dames...

heb tijdje niet gereageerd... erg druk met werken en was naar festival enzo....

Gefeliciteerd chantelle...... :D:D:D

alle meiden die ongi zijn geworden.... kop op.. met volle moed door naar volgende ronde... hopelijk meer geluk in september.....

heb 26ste mijn nod.... ben op dit moment a 3 dagen telkens beetje duizelig....
vaak en veel plassen......
misschien tekenen... of verbeeld ik het me maar allemaal... of wordt ik ziekjes...
tis zo spannend...

heeft nog iemand kwaaltjes die volgende week nod heeft?!?!

meiden die bijna hun nod hebben toi toi toi........

xxx

goei morgen allemaal,

ik ben helemaal in de war.
ik heb vannacht de test gedaan.
ik had al extra niet teveel gedronken gisteravond en ben om half 11
naar bed gegaan en voor het laatst naar het toilet.
ik werd om half 3 wakker en kon het bijna niet meer ophouden, dus ben maar gegaan en heb gelijk de test gedaan.
NEGATIEF.

maar nog steeds niets te bespeuren van ongi, mijn baarmoedermond zit nog steeds heel laag (al 2 wk)
heb het gevoel of er een ballon in mijn onderbuik zit.
als ik iets maar drink komt het met iets meer dan een half uur al uit, maar blaasontsteking is het ook niet.
mijn borsten zijn voller en gevoelig.
mijn onderrug is pijnlijk na veel bewegen.
als ik me heel druk maak krijg ik het gevoel  van een harde buik.

ik weet het gewoon niet meer.

durf ook niet meer te testen, want ik blijf maar negatief.

groetjes mirjam

Hallo allemaal,

Wat een hoop rode duivels hier zeg, getsie!

Bij mij nog niets te zien, voel me wel raar, maar dat zegt niks hoor.
Eigenlijk moet ik er vanuit gaan dat ik vrijdag gewoon ongi word, maar ja een klein beetje hoop doet toch weer opfleuren he .

Hopelijk zien we nu alleen nog maar big smiles hier!
Ik duim voor iedereen die zijn NOD nog moet krijgen!

Groetjes, Anna

Hoi Meiden

Ik weet het effen niet meer, al 2maand denk ik iedere maand yes ik ben zwanger, nou niet dus!!!
Ik heb me zelf voor genomen om me niet meer gek te laten maken, maar jullie weten hoe dat gaat, een paar dagen voor NOD ga je toch weer denken,misschien????
Ik was er heilig van overtuigt dat ik deze maand gewoon ongi zou worden, maar de twijfel is er alweer.
Zins gisteren een raar gevoel in mijn buik, hoe leg ik het uit?? ik voel de hele dag door mijn onderbuik de ene x is het gewoon gevoelig de andere x steken. ( het is geen blaasonsteking want die ken ik maar al te goed, helaas ).
Mijn borsten zijn licht gevoelig, maar dat kan ook  een de ongi zijn die  in opkomst is hihi.
Ach en zo zijn er nog een paar dingen die 2 kanten op kunnen, zucht.
We gaan weer verder met wachten, net zoals zoveel dames deze maand.
Ik zou  zo zeggen allemaal succes en hopen dat de kwaaltje niets voor niets zijn!!!!

Lief Mama2006

Goedemorgen dames,

Vandaag precies twee dagen overtijd en ik durfde niet echt te testen omdat ik niet echt duidelijke verschijnselen heb. Toch net getest en duidelijker kan haast niet ik ben zwanger!!!!!!!!!!! OOOOH ik bibber nog helelmaal en moet nu wachten tot 1745 voordat mijn mannetje thuis is. Vanmiddag ga maar even een leuk kadootje kopen. Ben spontaan misselijk HIHIHIHIHI.

Meiden springen en vangen hier komen ze:***************************

Liefs Linda,

gefeliciteerd carolinda.

ik ken dat gevoel, vasthouden meid.

groetjes

heb net eens even mijn agenda gepakt.
en volgens mij inzicht heb ik dan rond 16de dag
ovu gehad + 1wk is dus 23 dagen innestelling (die zaterdag was ik heel misselijk
en sinds dien heb ik ook zwanger gevoel.)
+ 14 dagen is dus dag 37.
ik heb dus waarschijnlijk 3 dagen te vroeg getest.
mijn cyclus is dus deze keer langer geweest.
dus ik moet zaterdag testen.
denk dat ik maar dinsdag voor de zekerheid van maak.

groetjes mirjam

Terug
Bovenaan