Wie NOD in augustus? DEEL 2

Hallo Dames,

Zoals jullie weten hebben vriend en ik besloten om van het weekend het tegen onze ouders te vertellen...........maaaaaaaar we zijn van gedachte veranderd, want eigenlijk komt hhet elemaal niet zo goed uit. Want allebei de ouders zijn erg druk het weekend en we zijn dus bang dat het te gehaast is allemaal, we willen wel de tijd hebben. Dus gaan we het zometeen aan mijn ouders vertellen en morgen aan de ouders van mijn vriend. OHHHH ik kan niet wachten op hun reactie.
Vriend en ik zijn straks naar een grote babyzaak geweest om iets leuks te kopen en we hebben voor de oma's een heel schetig rompertje met I Love Oma erop en voor de opa's een speen met Opa is de liefste en vooor de ooms en tantes een slabbertje met dit is mijn liefste tante en dit is mijn liefste oom. Vooral dat rompertje is zo lief gewoon. We hebben gelijk wat rond gesnuffeld naar een kinderwagen en dergelijke. Maar die tijd van aanschaffen komt nog wel, maar voorlopig nog niet.

Het spookt wel steeds door mijn hoofd of het niet te   vroeg is om het te vertellen aan onze ouders, het is nog zo pril, maar  van de andere kant zijn het wel je ouders he. Dus we doen het gewoon. We hebben iets lekkers voor bij de koffie gehaald en over uurtje gaan we er heen. Spannend.

Ik laat jullie snel weten hoe het was!

Liefs

Van onze dochter was ik binnen 2 maanden na het stoppen met de pil zwanger. Dus is het nogal onwerkelijk dat het al zo lang duurt. Durf absoluut niet meer te hopen en denk continue van alles te voelen.
Heb af en toe een beetje lichtroze na het plassen en snap er niets van. Ik ben continue aan het tellen en aan het denken hoe mijn laatste ongi is verlopen. Moet ik tellen vanaf dag een met een ietsjepietsje  beetje bruine afscheiding of echt als alles komt. Gek wordt ik ervan.

Afgelopen maandag had ik opeens heel wat meer bloed in mijn inlegkruisje (sorry voor de viezigheid) en nu weer helemaal niets meer. Het lichaam is maar een raar iets.

Groetjes MD

Hhahah jullie hebben gewoon een smoes verzonnen om het eerder te kunnen vertellen, zeg dat dan. Hahhaha nee meis heel leuk voor jullie. Lief hoor, ben erg benieuwd hoe ze reageren. Is het hun eerste kleinkind of hebben broers/zussen al een kleine?

Het is idd nog heel pril, maar je verteld het toch niet meten aan de hele wereld?
Juist aan de mensen die voor jullie bijzonder zijn en wij je het ook verteld als het mis zou gaan. Teministe de meeste wel. Het is voor iedereen een persoonlijke keuze meis, wanneer al wel of niet vertellen.

Liefs Nathalie

Ja echt vreemd is dat he. Je lichaam is een raar iets af en toe. Maar jouw verhaal is inderdaad wel heel erg vreemd. Hoe kan dat zo'n verschil zijn zeg? Wat zeggen de doktoren ervan? Heel veel succes in ieder geval MD.

Succes en sterkte met afwachten iedereen....bijna weekend! Spannend.

Heb je al veel bruinig verloren dan deze ronde? Meerdere dagen? Kan dat bloedverlies innesteling geweest zijn? Je moet meestal tellen vanaf de dag dat je echt rood bloed vloeid. Maar sommige meiden verliezen eerst bruin, dus als dat vaker voor komt kun je misschien twee tijden in de gaten houden? Doe je aan temperaturen en/of ovulatietesten? Heb je onregelmatige cyclus?

Succes, het is en blijf spannend!

Liefs Nathalie

Hoi dames! Net terug van babybezoek... En dan telkens weer die vraag van 'En wanneer beginnen jullie eraan'. Wat en rotvraag   Ben dus beetje down vandaag.
Was wel een mooie baby en een superstille!
Straks nog gaan lopen, dat zal me goed doen...

Hey Nathalie, hoe gaat het nu met je?

Aan de meiden die gaan testen en aan diegene die op het wachtbankje zitten: SUCCES! Ik duim voor jullie!

Hey Mama2006, en of ik dat gevoel ken. De laatste 3 maanden heb ik dat ook, denk steeds vooraf 'deze keer wachten we gewoon af, we zien wel', maar een week voor de NOD wordt ik gewoon stapelgek van mezelf! Héél vervelend.

Linda, een dikke proficiat en succes met de zwangerschap. En hoe was jouw verassing?

MD, welkom! Amai 2,5 jaar! En ik zit in ronde 10 en begin dat al lang te vinden! Succes en dat je snel zwanger mag zijn hoor!

AngelSky, tof! Zie je wel dat jullie niet tot het weekend gingen wachten!!! Hihi

Ga jullie laten, kom na mijn rondje lopen nog wel eens trug!

Groetjes

Babeken

Hahahahahahaha...........tja wat zal ik hier op zeggen.......jullie kennen mij al aardig Hahhaha. Ik geef toe, wachten is erg moeilijk. Er lijkt wel een bom te tikken in mijn lijf......het nieuws moet er gewoon uit! Ik had mijn ouders al uitgenodigd voor het eten  zaterdag maar ze zeiden dat ze wel snel wegmoesten want ze hebben kapfeest bij mijn broer en wij zijn ook uitgenodigd, dus ja dat is minder. Ik vond het inderdaad een goed excuses om nu dus te gaan hahahaha.
Ja Babeken, jij zei het al inderdaad. Maar ik begrijp dat jij het ook niet lang zou volhouden. We zullen eens zien hoelang jullie straks kunnen wachten hahahah!

Het zijn de eerste kleinkinderen aan allebei de kanten, dus extra spannend.

Kan me goed voorstellen dat die vraag moeilijk is Babeken. Helemaal als je zelf zooo hoop om jullie eigen kleine in de armen te houden. Loopse meis. Hopelijk knap je daar een beetje van op. Ff de wind door je koppie. Regend het in België niet onwijs?

Hier gebeurd er ook van alles voel me niet zoals het zijn moet. Maar niet echt griepachtig meer. Net als afwachten word we zullen wel zien beetje stopwoordje hier geloof ik.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan