Wie NOD in augustus? DEEL 2

hey meiden
alleerst hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap en geniet en maar van.
ik ben nu precies een week overtijd en heb al 2 testen gedaan 1 was gelijk negatief en de andere deed het niet zo goed en leek erop dat onder de roze waas nog een donker streepje stond maar na een uur toen de rose waas weg was zag ik niks meer maar in het licht als ik heel goed keek  zag ik een rose streepje maar weet uit ervaring dat ik daar geen beoordeling uit kan maken. en ook die test van de kruidvat vindt ik waardeloos. maar durf mijn goede test nog niet te gebruiken ben ook erg bang dat die ook weer negatief zal zijn. de ene keer denk ik ik ben nooit zwanger en het andere moment weet ik gewoon zeker dat ik zwanger ben. en vanmiddag zijn we wezen shoppen wat kleding voor de herfst en als ik dan naar kleding kijk weet ik niet wat ik moet kopen. zie veel leuke dingen maar het een koop ik dan niet omdat ik bang ben dat als ik straks dikker wordt ik het niet meer aan kan en heb nu dus dingen gekocht die ik straks ook nog aankan en heb ook al bij de prenatal gekeken voor leuke truitjes. zal wel heel stom van me zijn. ik wacht het   nog maar even af denk ik.
de meiden die nog niet ongi zijn geworden en net als ik nog zitten te wachten ik duim voor jullie en sterkte met wachten.

groetjes

He jeetje tutti frutti, wat vervelend dat de testen niet gewoon ja of nee zeggen.....
Mij lijkt alleen dat goedkopere teste ook gewoon iets moeten aangeven toch. HCG is streepje.....Ik hoop iig dat je snel iets weet.
Nou ik heb net weer een testje gedaan en er staat toch echt een heel dun streepje.....
Denk wel iets duidelijker dan gister want nu zag ik het we. Durf nog steeds niet helemaal ervan uit te gaan dus over drie dagen nog 1 keertje testen en kijken of het streepje duidelijker is maar ja ik weet ook dat een streepje is een streepje.........
Dus zeer waarschijnlijk...................
Ik laat het nog weten verderop in de week.........
Dames die nog aant wachten zijn.......succes.........
Groetjes.....

Hoi32

Er komt alleen maar een streepje als je het hsg-hormoon aanmaakt en dat maak je alleen aan als je zwanger bent!!
Dus ik feliciteer je voorzicht.
Kan me wel voorstellen dat je een duidelijke streep wil.
Die zul je volgens mij over een aantal dagen wel krijgen.

Liefs Mama2006

hoi meiden...
ik schaam mij diep voor mijn lange afwezigheid, maar hier toch weer een berichtje van mij...
ik was (en ben nog steeds) heel erg moe....... en als je in een dierenpension werkt en zelf een trimsalon hebt is het nu hoogseizoen dus ik werk of ik slaap...
en behalve dat maakte ik me enorm veel zorgen of het deze keer wel goed zou gaan dus ik heb me even afzijdig gehouden van al het babygebeuren uit zelfbescherming...
gisteren dan eindelijk de echo waar ik enorm tegenop zag, maar gelukkig ...alles is goed en het hartje hebben we horen kloppen..
helemaal geweldig...
wij dachten zelf 7 weken op weg te zijn maar de echo heeft 6,1 uitgerekend, maar ja.....als het hartje maar klopt...

gefeliciteerd voor onze nieuwe zwangeren en helaas zag ik toch ook 2 mk in de lijst.... ik leef met jullie mee meiden...hopelijk zijn jullie net als ik gelijk de volgende ronde weer zwanger!!

tot gauw!

hallo meiden
mama iris en russell van harte gefeliciteerd wat fijn voor jullie
en russell voor jou is het natuurlijk helemaal te gek na 1.5 jaar geweldig

mama2006
ik ken je nog van het juli lijstje
wat jammer meid ik hoopte dat de meiden van juli allemaal in aug een posi test
in handen zouden hebben
ik hoop dat het in sept lukt meid
heel veel succes

hai bears
ik zag dat je dacht dat je ongie was
nou hoe is dat nu
je zou vandaag testen of niet
ik hoop dat je wel zwanger bent
zo als je alles beschreef dacht ik echt dat je zwanger was
en het is toch raar zo weinig bloed
nou heel veel succes met testen toi toi toi
liefs ci lo...

Hallo meiden,

Voor de zwangeren onder ons van harte gefeliciteerd.
Nadat ik vanaf zondag de 18e af en toe wat bloedverlies had en hoopte op een innesteling daar mijn NOD de 27e dus morgen is zet mijn ongi nu aardig door. Baal er wel van na zo'n 2 1/2 jaar had ik stiekem weer hoop op een streepje op de test. Ik had er een eergisteren gedaan en die was negatief.
Ik zal niet meer deel gaan uitmaken van dit topic want de hoop en teleurstelling wordt me toch teveel. Ik wil me weer bezig gaan houden met mijn mooie gezonde kleine meid van vijf   en meer van haar genieten en me niet meer zo bezig zijn met een eventuele tweede. Na 2 1/2 jaar ben ik het nu wel zat.

Ik wens iedereen heel veel succes en hoop dat jullie snel zwanger worden.

Liefs MD

Goedemorgen,
Nou hier is het nog steeds een beetje vaag. Gisteravond en vannacht geen bloed.
Vanmorgen weer een heel klein beetje.
Pfff.

Ci lo ga vandaag nog niet testen. Zeker nu het zo onzeker is wil ik even afwachten wat er gaat gebeuren. Als het aan het einde van de week niet heeft doorgezet ga ik een test uitvoeren. Had vanmorgen wel trouwens onwijs pijn in mijn rug en buik dus de tekenen van de rdtjes. Ze zullen wel onderweg zijn. We zitten nu op dag 33. Had gehoopt dat mijn cyclus langzaam korter zou worden maar dat schiet dus ook niet op.

Debbie

Terug
Bovenaan