Wie nod op 27 of 28 jan???

Ik heb ook vandaag NOD, maar ik durf niet te testen... als je eenmaal hebt getest kun je ook zo'n teleurstelling krijgen! Ik ben vorig jaar zomer (eind juli) gestopt met de pil. Bij de vorige twee was ik binnen een maand en bij de ander binnen twee maanden zwanger... dus ik heb een luxe probleem. Je verwacht dat het bij een derde dan dus ook snel zal gaan, maar dat valt vies tegen. Ik heb nu ook alle signalen (maar dat heb ik al eerder gehad), gevoelige borsten, pijn onderin mijn buik en mijn hormonen vliegen echt de pan uit! Mijn tranen staan al dagen erg hoog en ik moet zelfs bij Idols huilen als er iemand weggestemd wordt!!! ERRUG... maar goed. Mijn man en ik hebben besloten om vanavond te testen... wordt vervolgd dus!

Mick

hoi meiden,

mamavanjesse,  jammer dat je al ongi bent geworden, op naar de volgende ronde...
Hier nog niets, hoewel ik gisteren ontzettende ongipijn had en rugpijn, dus ik vrees dat het dit keer bij mij ook niet raak was.Het is nu dag 27 voor mij, gemiddelde cyclus van 28 dagen (varierend van 25 tot 32), afwachten dus.

Liefs,

Heidi

Hallo meiden,

Hier nog geen ongi... maar wie weet loopt mn cyclus nu langer, afgelopen keer was het 24 dagen.
Ben pas sinds eind oktober gestopt met de pil.
Wel een soort van zuur, misselijk gevoel de hele dag door.
Nog even afwachten dus... spannend!!

Claudia

Hoi Mick,

Enne? Al gestest? Ik heb net getest maar die was negatief. Nog wel steeds niet ongi. Ik heb de test wel gedaan met die van het kruidvat, die dubbele. Nu heb ik wel gelezen dat niet iedereen hier positief over is. Nou ja, hopelijk dat het gewoon zo blijft en dat misschien verderop in de week een test positief is.

Margret

Hallo Anieska,

Wat jammer nou meid, je wilt het zo graag he. Ik herken het meteen. Nou misschien de volgende ronde. Bedankt voor je begrip. We hebben het hier inderdaad heel moeilijk mee gehad.

Liefs Margret

Hier nog steeds geen ongi...
Ging gisteravond na een dag werken uit, naar een concert. Nogmaal ben ik altijd lekker springerig en lekker meedoen, maar gisteravond voelde ik me de hele avond raar, had geen zin, puf om mee te hossen en te springen... Echt zo niet ik!
Sinds mn vorige ongi zit ik nu op dag 25, vorige keer had ik een cyclus van 24 dagen. Ik wacht nog even met testen tot dat ik de 28 dagen gepasseerd ben, dus nog even spannend hier. Hou jullie op de hoogte!

Claudia

Hoi,

Nou, hier ook al het begin van een ongi, helaas. Maar ja, was ook pas de eerste ronde, was bij mijn eerste kind ook niet zo snel zwanger, dus ik had dit ook wel verwacht.
Vind het natuurlijk wel jammer... aan de andere kant kan ik nu wel volop van carnaval gaan genieten

Heidi

Hallo meiden,

ik ben nog steeds niet ongi. Vandaag een test gehaald bij de apotheek, daar zag ik in eerste instantie niets op. Na 1,5 wel, maar dat kan natuurlijk zijn dat hij te lang lag. Dit was in daglicht en eerder in de kamer. Nu toch maar weer een test gehaald bij het kruidvat. Weer een wazig streepje. Nu op naar de dokter voor weer een test. Als hier weer een wazig streepje te zien is dan mag ik weer bloed prikken. Ik hou jullie op de hoogte.

Margret

Terug
Bovenaan