Wie NOD tussen 1 en 7 mei?

Hoihoi,

ook hier een NOD-er begin mei! 4 mei als het goed is (kan een dagje meer of minder zijn!). Spannend!!!

Ukkie26

He hallo!
Ik verwacht 4 mei mijn RD's, maar hoop natuurlijk van niet! Het is voor ons de allereerste keer en ik vind het allemaal heel spannend. Ik kan ook nergens anders meer aan denken. Hebben jullie dat ook?
Veel succes allemaal!

En meisjes hoe vergaat het jullie?

Gaat het wachten jullie moeilijk of makkelijk af?

Liefs
talke

Hallo allemaal,

Ik moet mijn NOD 1 mei krijgen.... ben erug benieuwd. Ik kan ook nergens anders meer aan denken!! Spannend!!

Meiden succes allemaal komende dagen!!

Liefs Wiety

Heey Meiden,

Nu begint het langzamerhand toch wel spannend te worden he!

Hebben jullie al ergens 'last' van. Ik vind het zoooo irritant dat je nu je er meebezig bent denkt van allerlei rare dingen te voelen. Deze maand heb ik helemaal niets gevoeld dus het zal wel weer niet raak zijn! Nou ik ga voor jullie (en voor mezelf hihi) duimen!

Liefs Miep

Goedemorgen,

spannend is het zeker! Ik heb mn NOD aanstaande vrijdag (kan ook zaterdag zijn), voel nog helemaal nix. Maarja...de een voelt direct na de bevruchting al wat, de ander merkt de eerste weken helemaal niets!

Ik wacht rustig af. Koop geen testen, dat doe ik pas na het weekend als ik dan nog niet ongi ben geworden. Anders kan ik mezelf toch niet inhouden :D

Fijne koninginnedag!

Ukkie26

Nou ik vind het ook wel weer spannend worden hoor. Vooral omdat ik niet weet of mijn nod 1,2, 3 mei is. Kan alle kanten op.

Dus ja testen doe ik voorlopig nog niet als het eens zaterdag is en er is niets? dan denk ik dat ik even ga winkelen.

Groetjes
talke

Hey meiden, mijn NOD is 3 mei,
maar ben vandaag een paar minuscule drupjes bloed verloren, eigenlijk een dag te laat voor een normale innesteling, misschien de start van de RD.
Ik hoop dat het voor velen deze keer raak is.
knuffels sita

Terug
Bovenaan