Wie nog meer begonnen in september 2016

Hallo allemaal,

Ik weet dat er meiden op het forum zitten die in deze periode zijn begonnen maar ik kan jullie nergens vinden...??
Maar hier nog steeds aan het oefenen pff en hoe gaat het bij jullie?

Liefs x

Hoi!
wij ook in September 2016 begonnen en op dit moment 13 weken zwanger! Hopelijk is t bij jou ook snel raak!

Hoihoi,
i
Hier ookal sinds november gestopt met de pil. Nog steeds geen resultaat. NOD over 3 dagen. We hopen op goed nieuws:) 

Hoi allemaal,
Mijn vriend en ik proberen inmiddels al vanaf januari 2016 zwanger te worden... In november naar de dokter geweest en in december voor het eerst naar de gynaecoloog. Het blijkt dat in PCOS heb. Hiervoor heb ik nu Clomid tabletten gekregen en zit nu in mijn eerste ronde. De tabletten zijn volgens de gynaecoloog goed aangeslagen! Hij zag een mooi blaasje in de eierstok op de echo en ik heb een eisprong gehad. 12 februari is mijn NOD. Ik hoop ZO dat ik nu ook eindelijk eens een positieve zwangerschapstest in mijn handen mag houden! 

@yasminrima, ik hoop voor jou hetzelfde! Hou ons op de hoogte! 

Wat leuk zag dat je zwanger bent van harte gefeliciteerd.  Ben je natuurlijk zeanger geworden of ben je geholpen ?

Hier ook sinds sept 2016 alles de deur uit gegooid. Sinds een klein half jaar lijkt me cyclus eindelijk “regelmaat” te vertonen, helaas nog niet zwanger. Zit nu 2 dagen voor mijn nod.. spannend weer ?

Terug
Bovenaan