Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi,
Ik ben nieuw hier en sinds oktober 2016 heeft mijn man eindelijk aangegeven voor een tweede te gaan maar tot op heden is het niet gelukt zwanger te worden. Ik heb wel een regelmatige cyclus. Ik word er een beetje moedeloos van. Ik heb al op verschillende forums gekeken en ben nu hier terecht gekomen. Een jaar geleden heb ik al een laparoscopie gehad en alles bleek in orde maar nu is mijn man aan de beurt voor zaadonderzoek maar hij stelt het telkens uit om samen naar de ha te gaan. Zijn er meer die in de veertig zijn en zwanger willen worden en het maar niet lukt?
Groetjes
Hoi,
Ben geen 40 maar wel vanaf september bezig en nog steeds niks.
Je moet gewoon zelf naar de huisarts bellen en dan maken eem brief klaar en krijg je een buisje mee en dan moet hij zich aftrekken en dan in het buisje doen en dan moet je het gelijk binnen een uur inleveren en liefst in je handen houden dat het op lichaamstemperatuur blijft. Dus hij hoef niet naar de dokter kan jij zelf gewoon regelen.
Succes !!!
Nee wij moeten beiden naar de huisarts en dan krijgt hij een formulier mee met bekertje en een datum wanneer hij het moet inleveren. Als het goed is gaat hij een dezer dagen bellen voor een afspraak. Het vervelende is, hij en ik hebben ieder een andere huisarts. Lekker makkelijk dus. Not.
Hallo allemaal
Hier vanaf december 2016 bezig. Helaas nog geen zwangerschap.
Afgelopen maandag 1e gesprek gehad bij de gynaecoloog.
Hopelijk komt hier wat uit.