Wie nog meer een jaar bezig en een onregelmatige cyclus?

quote: Summeke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2008 12:41:41'));

tja die opvliegers :) ja vervelend .. maar ik heb het er voor over :)

A okey de HA en gyn zijn al op de hoogte!   Dan hoop ik dat ze inderdaad wat wijs kunnen uit die bloedtesten ... ben zelf ook niet helemaal op de hoogte hoor wat de mogelijkheden allemaal zijn.... ik onderga de MM op dit moment ook maar gewoon en we zien wel waar het schip strand.

Heel veel succes en ik hoop datcyclus op orde komt en dat  je snel weer een kindje mag verwachten!!

groetjes

Er is nog geen bloedonderzoek gedaan, maar daar wil ik wel om vragen als er over een paar weekejs nog geen zwangerschap of menstruatie is.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook wel opvliegers voor over zou hebben hoor.

Is er bij jou nog nooit bloed geprikt dan?
Hopelijk is verdere verdieping in het hele MMM gedoe voor jou niet meer nodig en ben je straks fijn zwanger!

Groetjes Suus

hoi suusie

jawel er is bij mij 2x bloedgeprikt...1x op derde cyclusdag..en daar was alles goed mee..
en na de eisprong ook een keer om te kijken of het een goeie eisprong was...en daar heb ik de uitslag nog niet van. Ik wacht nu op mijn NOD...als ik ongesteld wordt dan ga ik weer clomid springen...maar de volgende ronde zullen geen echo's gemaakt worden omdat ik 2 weken op vakantie ben.

Hoop dat ik niet ongi wordt volgende week...maar heb het gevoel dat ik niet zwanger ben :)
volgende ronde beter dan haha...maar we wachten af!

groetjes!

Hoi Summeke,

Hoe gaat het met je? Ben je nog niet ongesteld?
Ik hoop het voor je! Dat je maar zwanger mag zijn nu.

Groetjes Suus

hoi suusie!

nee helaas was het deze ronde niet raak .... dus op naar de volgende ronde :)
Ik mag verder met het slikken van clomid....en ga a.s. zondag 2 weken op vakantie dus ik zal geen echo's krijgen.
Ik had met clomid netjes een cyclus van 30 dgn en werd ook netjes na 14 dgn na eisprong ongesteld....nou dat was heerlijk...nou ja heerlijk...ik bedoel hoopte natuurlijk dat ik zwanger was....maar kon me wel een beetje voorbereiden op de RD's...en dit was de eerste keer in 2 jaar!!! Ik had een goede eisprong gehad volgens het bloedprikken erna.

Hoe is het met jou suus? ben je al langs de HA geweest?

@deb
nee ik temp ook niet. Het is voor mij geen doen...ik ben ten eerste zelf helemaal niet concequent genoeg daarvoor en ik werk onregelmatig .....Ik weet niet of je al naar de HA ben geweest? maar ik zal dat gewoon doen! Ik heb de ervaring (zoals eerder beschreven) dat ik al heel snel bij de gyn terecht kon ondanks het feit dat wij nog geen jaar bezig waren voor kinderen....

ik ga zondag 2 weken op vakantie...dus ik zal daarna weer ff langskomen :)

Hoi Summeke,

Sorry, ben hier al lang niet meer geweest. Vond het toch te moeilijk allemaal.
Nu toch wel erg nieuwschierig naar jou.
Hoe gaat het inmiddels met jou? Ben je al zwanger? Ik hoop het heel erg voor je!

Ik ben helaas vandaag weer ongesteld geworden. Niet leuk, maar ja.
Het enige pluspunt is, dat ik nu wel uit mezelf al 2 x een cyclus van 6 weken heb. Dat is al beter dan een cyclus van 3 maanden. Ben daar dus wel erg blij mee.
Ik hoop dat deze trant zich blijft voortzetten, want dat geeft mij natuurlijk wel meer kansen op een zwangerschap.

Ik hoop nog wat van je te horen.
Groetjes Suus

Terug
Bovenaan