wie nog meer een onregelm cyclus??

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik wordt er schijtziek van... die onregelmatigheid...
weet gewoon niet wanneer ik moet klussen zeg maar. maar omdat het nog meer de 2de ronde is (en bij de 2 andere kids) wil ik nog geen ovutesten oid gaan gebruiken. els ik bij ronde 6 nog niet zwanger ben dan ga ik ze proberen..
maar goed heb dus een cyclus tussen de 31 en 47 dagen. dus een verschil van 16 dagen.....
erg veel klusdagen dan hoor. maar goed vanaf komende week binnen de klus weken hier. dus we gaan met goeie moet beginnen;)
duurt alleen nog zo lang:(

sorry hoor voor mijn geklaag. moest er even uit.

hier nog een met een onregelmatige cyclus word er ook niet goed van pff... vandaag op dag 33 maar nog geen rode duivels.. maandag een testje er overheen gooien....

succes.
liefs

Hoii

ik doe met je mee word er ook schijtziek van en mag nu dus naar ronde 3. Ben in juli gestopt met de pil toen eerste cyclus van 28 dagen, ik dacht mooi dat gaat goed maar helaas was dat nog netjes de uitwerking van mijn pil. Want daarna was het 9 dagen en nu 19 dagen:( Word er niet wijs van. Gebruik wel ovutesten (de laatste keer) maar word daar ook niet duidelijk uit.

Liefs Renate

OOk ik wordt er gek van!!!! Bij mij zit het tussen de 28-51 dagen pfffff. Het ergste vind ik dat het daardoor allemaal zo lang duurt zit nu in ronde 3 en ben al vanaf eind april gestopt met de pil en in mei echt begonnen.
Heb deze ronde ovu testen gebruikt maar werd er ook niet echt wijzer van...... aan mijn slijm te zien kwam mijn ovu eraan maar de test bleef licht.

Kunnen we helaas weinig aan doen........

Mijn advies: vrij standaard 2 a 3 keer per week. Dan heb je altijd kans.
Waarom zou je alleen "extra" klussen als je je eisprong krijgt? Blijf er wel van genieten ;) :)

Succes deze maand!!

XXX

hahah guler7, je hebt helemaal gelijk hoor! maar ik zou zo graag weten wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. dan kunnen we dan eens extra voor de zekerheid zeg maar;) maar die 2 tot 3x per week is geen probleem hoor!:):)

kan me helaas ok bij jullie lijstje toevoegen
naar mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap, niet meer regelmatig geweest mijn cyclus duurt nu tussen de 14-31 dagen

Bij mij ook! Mag me er denk ook bij aanmlden..
Ik ben begin juli ong geworden, toen gestopt met pil! Vanaf ongeveer 27 juli zijn we begonnen met klussen, dus net gemist eigenlijk ht eitje.. Toen 7 aug ongesteld geworden.. En nu ben ik nog niet ongesteld na 7 weken.. En testen zijn negatief helaaas.

Wij vrijen best heel vaak! Zkr 5 keer per week.. En dat doen we niet omdat het moet, maar zit er gwn standaard in :)

Terug
Bovenaan