wie nog meer een onregelm cyclus??

Ik ben dus vanwege de onregelmatigheid heel snel doorgestuurd naar het ziekenhuis. Gyn heeft gelijk onderzoeken gedaan en kregen een beetje hulp van hormonen. Voor de eerste hebben we 7 kuren gehad. Nu is het met de eerste kuur raak. Als het echt onregelmatig is, zou ik naar de huisarts gaan. Waarom een jaar tobben en dan doorgestuurd worden? De medische malle molen klinkt enger dan het is. Bij sommige kan het nog wel van het ontpillen zijn.

Goh wat vervelend zeg, zo erg onregelmatig. Zou ik gek van worden! Ik snap ergens wel dat je ovulatietesten wil gebruiken maar zo weet je wel wanneer je ei is en wanneer vervolgens je nod is. Die dingen zijn natuurlijk niet voor niets uitgevonden. Succes meid, hopelijk snel meer succes!

ps: ik slik Etos zwanger-worden-vitamines en sinds ik die slik is mijn cyclus wel verkort èn regelmatig. Ook kunnen teunisbloemoliecapsules helpen...

We hebben er niks aan maar gelukkig zijn we niet de enige die het hebben! Misschien toch een kleine geruststelling..

Liefs Renate

@ Supertje.... na hoeveel tijd ben jij naar de huisarst gegaan voor je onregelmatige cyclus???

@ Charlotje Ga denk ik die pillen ook maar eens halen....

@beauty27 ik had bijna een jaar daarvoor mijn spiraal laten verwijderen. Maar wilde eerste een beetje normale cyclus hebben. Niet dus. We waren denk ik 8 maanden echt bezig. De huisarts heeft eerst 1 keer medicijnen gegeven om menstruatie op te wekken. Hielp niet. En achteraf zei hij ( en ook de gyn) dat ik best eerder had mogen komen vanwege de onregelmatige cyclus. Dus vandaar dat ik hier op het forum vaak roep van ga naar de huisarts. Ik heb PCOS, maar ook de onregelmatigheid is met hormonen te corrigeren en je hebt per jaar iets meer kans om zwanger te worden. (ik heb zelf ongeveer 3 á 4 keer per jaar een eisprong, Met hormonen zou dat 13 keer kunnen zijn)

ik heb ook een hele onregelmatige cyclus 35 tot 49 dagen dus ik heb ook echt geen idee wanneer we moeten/ kunnen klussen. we willen er ook geen verplichting van maken maar ja dat word natuurlijk wel erg moeilijk zo! na mijn miskraam van eind juni ben ik gelukkig na 7 weken weer ongesteld geworden dus hoop dat het nu weer een beetje constant blijft. dat was na mijn eerdere miskraam niet het geval toen moest ik helaas weer aan de pil beginnen om de bloedingen te stoppen dus toen kon ik er helemaal geen pijl optrekken. ik denk dat je gewoon heel erg goed naar je eigen lichaam moet luisteren en proberen het toch leuk te houden anders word het zon sleur en dat wil je ook niet toch? dus heb vertrouwen!
valt me wel op dat toch heel veel dames dit probleem van onregelmatigheid hebben. ik las vaak van vrouwen dat ze een cyclus van 27 tot 32 dagen hadden en dat ze dit toch wel een erg groot probleem vonden. toen dacht ik altijd nou ik zou willen dat ik dat had dat scheelt niet nog ff.
veel suc6 dames hoop voor iedereen dat het snel zal lukken

Terug
Bovenaan