Wie nog meer gestart met zwanger worden

<p>Dacht misschien zijn er meer die deze maand zijn begonnen met proberen voor een kindje. Wij zijn deze maand begonnen ivm wens voor een tweede kindje. </p><p>Onze dochter is nu 18 maanden, en opzich is mijn wens nog geen mega grote wens maar vorige keer in maand 8 zwanger dus we gaan ervoor! Want willen niet teveel leeftijdsverschil.  En hopelijk deze keer eerder als maand 8. </p><p>Hoe is jullie situatie voor 1e kindje of 2e, 3e ?  En ook deze maand begonnen of vorige maand?  Lijkt me leuk om elkaar hier op de hoogte te houden! Ben benieuwd als er meer dat leuk vinden. </p>
 
Heey! Wat leuk dat jullie voor een tweede gaan. Hopen dat het idd eerder is dan ronde 8 deze keer.

Mijn vriend en ik (30 en 26) zijn in de tweede ronde voor de eerste. Ik heb een vrij regelmatige cyclus van 26 dagen, dus kan eigk alles wel van te voren uitrekenen. Hierom maak ik ook geen gebruik van ovulatietesten.

Mijn NOD ligt op 6 maart. Voor nu wel wat gevoelige borsten en meer afscheiding dan normaal. Ook wat last van buikkramp en pijn. Het is gwn nog ff afwachten, maar het wachten vindt ik wel het lastigste gedeelte haha.
 
Hoi,
Wat leuk zeg! Zou het wel zo zijn word dit ons 4e kindje. Mijn NOD is 7 Maart dus ook afwachten nog.Hopelijk lukt het voor jullie allebei!!
 
Wauw babylove de 4e. Wij zijn thuis ook met 4 kids altijd zo gezellig! Succes! 
@loise  oh wat leuk en spannend he!  Wat een mazzel met een regelmatige cyclus, haha.  Toen we zwanger wouden worden van de 1e had ik heel onregelmatig na stoppen met pil, echt 65 dagen en 55 dagen en steeds wat minder. Dus ben na de bevalling niet weer begonnen met de pil. En nu tussen de 26 en 32 dagen. Wisselt elke keer. Maar ben hier al heel blij mee vergeleken met die lange cyclussen haha.  Hopelijk krijg je deze maand een positieve test in je handen!  Ik had toen echt gevoelige borsten en dat was bij mij teken van zwangerschap. Hopelijk bij jou ook!!  
 
Wat leuk! Ik zit nu eigenlijk in de 5e maand voor ons 2e kindje. Maar hiervoor mocht ik 3 maanden niet zwanger worden, dus ik tel deze maand als de 1e. Ik heb al een kindje van 2 jaar. Van hem was ik de 2e maand al zwanger. Ik had vandaag een positieve ovulatietest dus we gaan weer afwachten wat het wordt.. leuk die wachtweken. ?
 
Heey meiden,

Ff een vraagje. Ik zit heel erg te twijfelen om een early test te halen. Deze zou ik vanaf morgen kunnen doen Ik wilde in eerste instantie gewoon wachten tot mijn NOD omdat ik de vorige maand erg teleurgesteld was na de eerste test, maar toch nog hoop houden daarna. Ik merk dat mn geduld nu gewoon erg op de proef wordt gesteld. Hoe staan jullie hierin?
 
@Louise; ik probeer elke maand niet voor nod te testen, maar is me nog nooit gelukt. Ik heb ook 2 keer een positieve test gehad voor nod en op nod alsnog ongesteld geworden. Dus dat is het nadeel van vroeg testen. Maar ik heb telkens de innestelling gevoeld, dus ik wist eigenlijk al dat het raak was dus dan is het moeilijk om te wachten tot nod.
Ik heb me deze maand weer voorgenomen om niet te testen voor nod, ik denk dat ik mijn man de testen laat verstoppen haha.
 
@mommysmommy haha das wel een goede om je man ze te laten verstoppen. Wat voelde jij bij de innesteling?

Ik heb wss vandaag mn innestelingsbloeding gehad. Ik had een paar keer bij afvegen licht roze bloedverlies. Het voelt alsof mn borsten steeds gevoeliger worden, maar dat kan ook in mijn hoofd zitten. Ff afwachten of er nog meer symptomen bijkomen nu… NOD is zondag… nog ff geduld hebben dus.

 
Terug
Bovenaan