Wie nog meer gestart met zwanger worden

@loise; wat spannend! Een innestellingsbloeding heb ik nooit gehad, maar dat klinkt positief! De innestelling voelde ik 2 keer als een heftige kramp in mijn buik en rug. En 1 keer een hele dag soort menstruatiekrampen en rugpijn.
 
@louise  oeehh wat spannend. Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik ook wat bloedverlies alleen bij afvegen dus niets op maandverband zegmaar. 
Ik ga nu niet testen voor nod, maar ook meer omdat ik er niet vanuit ga al zwanger te zijn meteen in de eerste maand. Vorige keer duurde het ook 7 of 8 maand dus zal nu ook wel weer wat langer duren. Al was toen mijn cyclus helemaal overhoop en nu wel stabiel rond tussen 26 en 32 dagen.   Dat is voor mij stabiel hahah. Want was toen soms 65 dagen, 44, 38 etc.
Morgen is het zondag! Super spannend. Heb je geen ovulatie test in huis? Die was bij mij toen ook een licht streepje toen ik zwanger was. Die reageren positief op zwangerschap haha
 
Och balen, ik moet morgen of overmorgen ongesteld worden. En voel het al aankomen heb al buikkrampen helaas. Had wel early test van action gedaan. Kon me niet inhouden helaas omo wit.  Ik ga op vakantie dus dan maar lekker cocktails drinken en volgende maand weer proberen. Alleen als je volgende maand zwanger raakt ben ik uitgerekend 24 december vind ik echt rot datum. Zo met kerst en oud en nieuw en sinterklaas. 
 
Hallo! Ook mijn vriend (35) en ik (29) proberen zwanger te worden. Ronde 5 net gehad! NOD a.s. Vrijdag.. Ik heb een relatief late ei sprong (b.v. dag 18 pos ovu bij cyclus 29 dagen , maar mijn ongesteldheid is ietwat onregelmatig tussen 26 en 32 dagen maar meestal 29) dus ik vind het wel spannend of dat het ons mag lukken ?. 


voor nu gevoelige borsten, moe en wat steekjes links onderin de buik MAAR dit had ik vorige maand ook en toen werd ik ongesteld... dus we wachten het af. Spannend! Hoe is het bij jullie? Ik duim voor jullie!?
 
Nou dit de 2e ronde, maar het is nu al raak geloof ik.  Mijn Nod is vrijdag of zaterdag. Maar de action zwangerschapstest is nu al positief.  Heb buikgriep gehad afgelopen vrijdag en voel me nog steeds moe en niet echt lekker, dus dacht doe eens testje. Heb de 2e urine van vandaag gebruikt. En de streep is heel duidelijk. Vind het toch wel even schrikken zo snel haha. Maar klaag natuurlijk niet want weet dat sommige heel lang bezig zijn. De 1e zwangerschap was ronde 7 of 8. 
Hopelijk hebben jullie ook allemaal gauw een positieve test. 
 
Terug
Bovenaan