Kersencake dan heb jij ook wel korte gehad, ben je zonder tussenkomst van de medische molen zwanger geworden?geeft toch een beetje hoop!
Charlotte bedankt voor je reactie, boven de 20 is dus wel een ding, dat ga ik ook nog noemen bij mijn arts. Ik hoop dat ik binnenkort ook die utrogestran krijg. Maar jij mag dus die tabletten niet blijven gebruiken momenteel? Wel heftig dat je nu dan tijdelijk daarmee moet stoppen.
Wat ik eigenlijk nergens lees is hoe ontstaat die korte luteale fase? Het hangt samen met de progresteron, maar waarom produceert het gele lichaam (achterblijfsel vd eicel) nu eigenlijk te weinig progresteron? Is dit bij jou ook onderzocht?
Hetmeisje gefeliciteerd met je zwangerschap! Wel goed om te lezen dat het dus wel kan... kon je dan ook eerder testen? benauwd mij dus ook dat t bij mij zo kort is, ik zie eigenlijk niemand die op 5 dagen zit...foliumzuur slik ik al ruim 15 maanden inclusief vitaminen , ik ben verder kerngezond,sportief goed gewicht en eet gezond let ook op wat ik eet dus niet teveel vlees, veel groente geen zuivel geen brood... daar kan hetm niet aan liggen.... ik hebn kijkoperatie en hsg gehad alles goed, bij mijn man ook alles goed.
Hadden/hebben jullie ook een relatief late eisprong? Ik las iets over dat je ei dan "te oud" is en dat je daardoor niet een goed ei hebt die slecht progresteron afgeeft, ben wel benieuwd naar jullie kennis en onderzoeken die jullie wellicht hebben gehad?