Hey meiden,
Sorry even chaos en vergat te reageren. Ik was zelf 3 jaar van de pil af en was de tussentijdse bloedingen en korte fase helemaal beu. Liep bij de mesoloog omdat ik me snel moe voelde (bleek dat ik niet tegen tarwe/melk en soja kon) al mijn energie ging daar naar toe gedurende de dag!dan denk je gezond te doen...
Op het moment dat we voor een kindje wilde gaan dacht ik waarom niet mijn hormonen checken? Wat ze kom meten was dat mijn oestrogeen te hoog was (verklaarde de kortere fase) en ze heeft me toen kruiden gegeven, Het is een ayervedish kruid dat bekend staat om de hormonen in balans te brengen n klaar voor een zwangerschap. Begin ban de cyclus genomen n ik voelde me zo rustig die periode, minder stress gevoel (wat naar mijn idee ook door de hormonen kwam) en heen tussentijdse bloedingen maar ik was al in verwachting dus of het daar tegen hielp weet ik niet?
Is het bijgeloof? Het enige was ik kan zeggen os dat ik me die maand echt in balans voelde, rustig, sliep lekker en relaxt. Heel toevallig dat het die maand ook gelukt is (al was het pas ronde 3) ikzelf denk dat het zo veel gedaan heeft! Een mesoloog meet je lichaam dus zie het als een algemene check!