wie nog meer NOD 13 juni?

A

Anoniem

Guest
hallo dames wie hebben nog meer hun NOD op 13 juni?? ik vindt het leuk te kletsen en ervaringen uit te wisselen.ik hoor het wel dames gr maris

Hoi Maris,

Mijn NOD zal rond 11 juni zijn, maar precies weet ik het niet, want het zal de 1ex ongesteldheid zijn na het stoppen met de pil...dus tja.. het kan ook zo een week later zijn.
Hoe lang ben jij al bezig?

Groetjes,
Angel

hoiii mijn nod is ook op 13 juni spannend he?!!
dit is mijn eerste maand dat ik gestopt ben met de pil!
en jullie?
groetjes marjon

hoi angel36 dit is me 3de ronde....ja precies je ongesteld kan idd wat langer op zich wachten na de pil maar ik hoop het niet ik hoop dat je 11 juni je menstruatie krijgt en dat je snel zwanger raakt...ik heb de laaste paar  dagen lichte hoofdpijn gehad wat weer verdwijnt..en had laatst heel erge krampen in me buik ik kon haast niet eens lopen bijna...en met het klussen had ik de laatste keer heel erg steken in me onderbuik wat ik nooit heb als ik bezig ben...maar ja we wachten het af. ...gaan jullie voor het eerste kindje? hoor het wel gr maris

hoi ikke3...oh wat spannend allemaal....ik hoop dat het bij jou ook raak is deze maand....we kunnen iedergeval lekker kletsen en me kaar op de hoogte houden  wat heb jij voor klachten nu eigelijk? hoor het wel gr maris

Hoi,hoi,

Ik heb al een dochtertje van 2,5, toen duurde het 9 maanden voordat ik zwanger was.
Ik had 15 jaar de pil geslikt, dus denk dat het ontpillen wel een tijdje duurde. Nu heb ik maar een half jaar de pil geslikt, maar ben nu wel weer ouder, dus tja...je kan er niks van zeggen hoe lang het gaat duren. Bovendien heb ik m'n dochtertje van m'n ex en nu heb ik een nieuwe vriend die nog geen kinderen heeft.

Misschien was het bij jou, Maris, wel je eisprong, die krampen in je buik. Zou goed kunnen.
Hoop dat jullie ook snel zwanger worden!

Hoi Ikke en Maris,

Is het voor jullie je 1e kindje?

Groetjes,
Angel

hoi mariska
ik heb eigenlijk nog helemaal geen klachten, is dat erg?
ik  hoop natuurlijk dat het meteen raak is maar hou er wel rekening mee dat het lang kan duren!
heb jij wel klachten?
groetjes marjon

Terug
Bovenaan