wie nog meer NOD 13 juni?

hoi angel36...nee heb zelf ook 2 kinderen...een dochter van 2 en half bijna,en een zoon van bijna 10 manden...bij me dochter was ik binnen 1 jaar zwanger en van me zoon 1 maand...en ga al een tijd niet meer met die vader heb een   nieuwe vriend die ook geen kinderen heeft en hij is helemaal gek van me kinderen en we verlangen samen naar nog 1.     groetjes mariska

hoi ikke....ja ik had hele erge krampen in me buik kon haast niet lopen en wat lichte hoofdpijn..en de laaste keer dat we geklust hadden had ik echt steken in me onderbuik dat we toen gewoon gestopt zijn omdat het zo een pijn deed wat ik normaal nooit gehad heb...en elke keer als ik opstond of ging zitten voelde ik steken en nu heb ik nergens last meer van..gr maris

He allemaal!

Ik heb mijn NOD rond 14 juni. Ga nog nergens van uit.
Maar had even een vraagje: Mag je pijnstillers slikken als je (eventueel) zwanger bent? Heb namelijk een operatie en daarna heb je pijnstillers nodig. Dus vraag ik me af wat ik nu moet doen? Iemand tips?

Liefs Happy

hoi happy2...ik weet alleen dat je paracetamol mag slikken en geen sterke pilletjes.want dat zou niet goed voor je baby zijn voor zijn ontwikkeling..ik hoop dat ik je antwoordt heb beantwoordt..en heel veel sterkte straks met de operatie hoop dat alles meevalt en je snel hersteld bent..gr mariska

Volgens mij mag je wel paracetamol slikken, maar ik weet niet in welke dosering.

Maris, toevallig dat jij in ongeveer dezelfde situatie zit. Mijn vriend is ook gek op mijn dochter, gelukkig wel, anders zou het niks geworden zijn, want m'n dochter is het belangrijkst. Gelukkig is ze nog jong en dat heeft zeker wel een voordeel denk ik. Wij verlangen nu ook naar een kindje van ons samen. Spannend weer!

Succes allemaal!!

hoi angel..zeker toevallig...ben heel blij voor je dat hij je dochter mag en zeker weten je kinderen staan op nummer 1....ik zou ook geen relatie hebben gehad als hij me kids niet zou accepteren...maar gelukkig is het voor ons allbei goed afgelopen ...ik hoop dat het snel raak zal zijn kunnen we samen naar het zwangerforum  jij ook su6 alvast en we houden mekaar op de hoogte..xxxjes maris

Terug
Bovenaan