wie nog meer nod 2/3 juli

ik heb me nod de 1e juli!!!! spannend! maar ga nergens vanuit!! veel succes allemaal

hoi,

Ik heb NOD op 6 juli, maar aangezien het eerste ronde is ga ik ook nergens van uit....

Ik heb niet het idee dat het deze maand gelukt is. Mijn NOD is 1 juli alleen heb ik nu wat ongi klachten een vaag gevoel in mijn buik. Ben verder niet misselijk en heb ook geen zere borsten. Dit had ik trouwens vorige maand allemaal wel maar werd toen toch 3 dagen eerder ongi. Het blijft toch elke maand weer spannend of niet dan. Heeft iemand van jullie wel al het gevoel dat het deze  maand raak zou kunnen zijn.

Ik hoop dat iedereen snel zwanger wordt hihihi.

Liefs Linda

Ik heb niet het idee dat het deze maand gelukt is. Mijn NOD is 1 juli alleen heb ik nu wat ongi klachten een vaag gevoel in mijn buik. Ben verder niet misselijk en heb ook geen zere borsten. Dit had ik trouwens vorige maand allemaal wel maar werd toen toch 3 dagen eerder ongi. Het blijft toch elke maand weer spannend of niet dan. Heeft iemand van jullie wel al het gevoel dat het deze  maand raak zou kunnen zijn.

Ik hoop dat iedereen snel zwanger wordt hihihi.

Liefs Linda

Ik heb echt geen idee wat ik er van moet denken.
Ben heel de week al misselijk en dan vooral in de ochtend. Sind gisteren ook pijnlijke borsten maar dat heb ik wel vaker.
En mijn moerder zegt elke keer nou volgens mij ben je zwanger.

Ik kijk het er gewoon in maar ja je heb niks te willen.
We zijn zitten nu pas in de 2e ronden dus eigelijk weet ik ook wel dat ik nog niks mag verwachten maar het lijkt wel een eeuwigheid te duren.

maar we zien wel wat er van het weekend gebeurt.

Gr,
Lin

bah ik heb het idee dat ik ongi ga worden!!
ik heb vreselijk last van mijn buik, ongi krampen... en steekjes in mijn schaambeen.

ik zit de hele tijd te voelen of mijn (.)(.) aan de zijkant zeer doen (dat had ik de vorige keer namelijk ook) maar helaas nog niet echt iets te ontdekken..

nou afwachten geblazen voor ons hier dames...

liefs sas

Hi Saasie,

We blijven maar gewoon hopen dat de duivels weg blijven.
Ik heb oon nog niet echt het idee dat het gaat komen dus hopelijk blijven ze weg.

Gr,
Lin

Hoi,

5 juli is mijn NOD, ben erg benieuwd!!! Hoop zo dat die duivels wegblijven.

Terug
Bovenaan