Wie nog meer NOD 28 juli, al verschijnselen?

Hoi Tam,

Ik hoop voor je dat dit je geluks maand wordt 13 rondes wachten op een wonder is toch wel erg lang. Je geduld wordt wel erg op de proef gesteld. DIt is mijn 3 ronde maar ben nu al wel 4 maand van de pil. En ik ben zelf een ongelovelijk ongeduld en ik ben toch elke maand teleurgesteld. Toch probeer ik het wel van realistisch te bekijken maar het verlangen is toch groter dan het nuchter denken. Ik hoop dat we snel zwanger zijn. Op dit moment heb ik een beetje ongi gevoel met wat steekjes rond mijn baarmoeder en in mijn lies. Je kunt het een beetje vergelijken met ovulatie klachten. Mijn tepels zijn wat donkerder en ik dacht net wat vocht te zien ( kan me vergissen hoor vraag zo mijn vriendje even als ie thuis is van zijn werk)

Liefs Linda

hallo,

Mijn nod ligt zo rond de 29/30ste. heb mijn ei niet echt gevoeld maar we zijn wel stevig aan het klussen geweest ondanks de warmte.

Zondag nergens last van gehad. Maandag een opgeblazen gevoel en gisteren toch wel wat steken in mijn onderbuik. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden.

Denk dat mijn ei zaterdag was, maar zoals ik al zei niet echt iets gevoeld.

Normaal heb ik wel de laatste 2 weken ontzettende pijnlijke borsten, nu helemaal niet! ook vreemd...........

Maar goed ik sluit me aan op het wachtbankje

groetjes Talke

hee hallo dames!

Ik ken jullie eigenlijk geen van allen, ik ben esther, 24 jaar en in maart 2005 gestopt met de pil,  en ben al zo'n 1,5 jaar op dit forum aan het meelezen en afentoe iets typen.
maar goed, mijn nod valt deze maand op maandag de 24, dag 36. en ik heb voor het eerst ovulatieiesten gevbruikt deze maand.
de afgelopen maanden hoopte ik wel vanalles maar voelde niet echt iets, en nu.. moe, weeeig gevoel, ongigevoel al 5 dagen voor mijn nod. normaal heb ik das echt pas op de dag zelf en nu al een week van te voren dus MISSCHIEN heb ik nu ook geluk!
aan mijn borsten voel ik niets, maar die zijn zoizo heel ongevoelig altijd. (jammergenoeg )
mijn ventje denk ook dat het wel eens raak zou kunnen zijn dus we gaan maandag gewoon lekker testen. we wachten al lang genoeg dus een week extra overtijd gaan we niet redden deze maand haha.

jullie ook heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes. ik ga voor jullie .
groetjes esther

Hoi Eshter,en de dames

Gezellig dat je even mee komt kletsen. Voel me opdit moment en beetje onzeker kan me namelijk er druk maken over het niet lukken van een zwangerschap. De ene moment denk ik het zou best eens zo kunnen zijn en de andere moment denk ik van niet. Hier baal ik best wel van. Ik snap ook niet dat sommige dit leuk vinden het zwanger worden. Tuurlijk het is spannend en intiem maar leuk die spanning. Nou dat is niet voor mij weg gelegd. Kom een beetje zeurderig over dat is niet zo bedoelt hoor we zitten ook nog maar in de 3e ronde maar toch. Heb de hele dag steekjes rond mijn baarmoeder en ben bij vlagen misselijk. Ga zo eerst even lekker douchen en de plantjes in de tuin even water geven.

Liefs Linda

hallo,

dat heb ik ook hoor carolinda. onzeker zijn. het ene moment denk ik ik ben zwanger en het andere   moment ben ik zo realistis daat ik denk at het door de warmte komt. dan krijg ik opeens weer last van mijn tepels en dan heb ik weer ongi pijntjes.
ik weet het ook niet en ik ga gewoon wachten tot vrijdag met testen, want anders weet ik het ook niet. ik hoop maar dat ons lichaam ons niet voor de grap houd.
groeten.

Hoi dames,

Pfff wat is het toch warm nu regent het hier een beetje dat brengt wel wat verkoeling.
Ik was vanmiddag even naar de stad geweest om boodschapjes te doen en toen ik terug kwam zei mijn mannnetje "en nu heb je vast een test gekocht' . Ik begreep niet goed waarom hij dat zei maar hij moest lachen want hij had zo gevoel. Nou ik probeer het uit te houden tot mijn NOD maar misschien 1 dag voor de vakantie we zien wel. Heb gisteravond op bed best wel veel steken gehad en eigenlijk heb ik dit al een paar dagen hopelijk is het goed. Hoe gaat het verder met jullie houden jullie het wachten nog vol.

Liefs Linda

Hallo dames,

Leuk om al jullie verhalen te lezen en wil me graag hierbij aansluiten. Mijn NOD is ook 28 juli. Ik ben in juni gestopt met de pil en we zijn druk aan het klussen geweest. Het is heel erg spannend allemaal. Ik voel me moe en een beetje misselijk, opgeblazen gevoel en  steken in mijn buik. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Ik hoop heel erg dat het de 1e keer meteen raak is. Vanaf wanneer kun je al testen (ik kan bijna niet wachten)? Ik hoor graag van jullie!

Ik wil graag alle dames heel veel succes wensen!

Gr. Yasmina

Hallo, mijn NOD is ook 28 juli. Normaal gezien moeten we nog 5 daagjes wachten voor we testen, maar vrees dat ik dat niet zo lang meer uithoudt!
Ben anderzjds ook wel bang voor erge teleurstellingen.

Ik heb regelmatig steken in mijn baarmoeder en lies. Soms ben ik misselijk en heb echt een drukkend gevoel in men onderbuik. Sommige momenten voel ik dit wat harder dan andere.
Ook mijn borsten lijken mij wat dikker en heel af en toe voel ik daar ook een steek.

Hopelijk houdt ons lichaam ons niet voor de gek he!

Veeel succes en hou ons allemaal op de hoogte he!

Terug
Bovenaan