wie nog meer NOD 28 maart?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Ik heb volgende week dinsdag (28 mrt)  mijn NOD. Wie nog meer? Verder heb ik sinds enkele dagen toch wat vage klachten, zere borsten, misselijk(maar meer aan het eind van de dag, das wel raar of hebben meer mensen dat gehad???????) en nergens puf voor. Maar ik ben ook wat verkouden dus misschien krijg ik de griep wel en dan kun je die klachten ook hebben niet waar? Nou ik moet maar gewoon afwachten en net doen of er niets aan de hand is. As zondag doe ik nog mee met een hardloopwedstrijd over 16 km (misschien lopen we hem wel met z'n tweetjes........) Volgens de fysio kan dat geen kwaad bij een eventuele zwangerschap. Nou meiden laat wat van je horen als je ook rond 28 mrt je NOD hebt.

Tot kiekes,
Cinber

Hoi Cinber!

Spannend! in welke ronde zit je?
ik heb mijn nod 1April!.. dus zit in de buurt! moet nog iets langer wachten dan jij!
16 km hardlopen?! dan ben je wel fit.. ik ben al blij als ik 1 km red! hahaha
ik vind dit de meest irritante periode het afwachten! voel ik wat is het gelukt...
aaah.. maar goed iedereen maakt dit door.

Liefs Jazzie

hoi Jazzie,

Ik zit in ronde 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 . Dus nou mag het voor mij wel een keertje raak zijn of niet dan?! Ik ben nu 29 en mijn vriend 34. Hoe lang ben jij al bezig? Voor je eerste kindje? Hoe oud ben je? oh oh oh wat ben ik weer nieuwsgierig. Maar ja dan weet je wel een beetje van elkaar.
Tot kiekes,

Cinber

vind het wel leuk... elkaar een btje leren kennen!

ik ben 23.. het is nu de 2de officiele ronde! voor het eerste kindje!
ronde 7? hoe hou je het uit! ja dan mag het echt wel een keer raak zijn!
ik vind het nu al super frustrerend!

Liefs Jazzie

hoi cinber,
Ook ik heb mijn nod 28maart, 2e ronde voor het eerste kindje. Ik hoop echt dat het raak is maar ja moet nog ff wachten. Heb ook wel wat vage klachten maar knoop mezelf er niet teveel op want had dat ook vorige maand en toen werd ik gewoon ongi. Maar heb veel buikkrampen, beetje opgezette buik, met name s avonds en veel misselijk. Ach we gaan het zien he, ik sport ook heel veel maar in princiepe maakt het niet uit als je zwanger bent als je maar ongeveer hetzelfde doet als dat je gewent ben en niet ineens veel meer.
veel liefs sas

hallo dames

mijn nod is 27 maart als het goed is
zit in de eerste ronde voor het eerste kindje
dus net gestopt met de pil
dus mischien laat de nod wel iets langer op zich wachten
verwacht niet dat het in 1 keer raak is
maar hoop er natuurlijk wel op
nog effe afwachten dus

grtz tamara

Mijn NOD is op 28 maart, maar het kan zijn dat mijn ei vroeg was, dat doet ie wel eens...we hebben in ieder geval naar hartelust gehobby ´d
ik heb allerlei symptomen, maar dat had ik vorige maand ook, toen verspilde ik drie tests, om vervolgens stipt op de dag ong. te worden, ik hoop deze maand meer geduld te hebben!!
Wel spannend, steeds.

Jeanette

hahahaha toch lachen dat we eigenlijk allemaal hetzelfde zijn!

hoevelen van ons hebben al testen versleten om idd dan op de dag toch ongi te worden!
misschien daarom wel juist dat we elkaar allemaal zo goed begrijpen
In ieder geval worden het weer 2 zenuwslopende weken!

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan