wie nog meer NOD 28 maart?

Eigelijk zouden ze die testen moeten vergoeden via de zorgverzekering. Want iedereen weet hoe slecht stress is voor een mens. Dan is een keer een extra test doen veel gezonder en goedkoper dan de psychiater!!!
Hé ik wordt minister dan zal ik dat meteen regelen!! hahaha.
Sorry ben een beetje melig.
Groetjes cinber

jij wel... ze zien je aankomen!!!
hihihi!... je hebt in ieder geval de jonge gezinnenleden  voor!!!

Hoi hoi,
Ik had volgens mij gister m'n nod maar probeer te rekken met testen tot vrijdag of zaterdag. Heb wel verschillende kwaaltjes, en dus ook wel het gevoel dat het zo is. Ik heb in ieder geval m'n polis na te lezen en de test bij de ha wordt bij mij vergoed...
Liefs Cynthia

hoe hou je het uit!!!
Je bent al goed voorgelicht!

he?! als je wil kunnen we wel msnnen Jazzie-Jaz@hotmail.com...
zo niet ook goed

Ik ben gelukkig niet de enige. Misschien 28 mrt, misschien 2 april, wie weet? Maar kun je niet beter net doen of je misschien toch later je vruchtbare dagen hebt dan je dacht? Dat maakt de tijd korter tot de nod.
Hoe berekenen jullie de gunstige dagen? Ik heb gehoord: de langste cyclus -11 dagen en de kortste cyclus - 22 dagen. Voor mij is dat dan dag 2 t/m 14. Hmm....dat maakt de wachtperiode korter!

Hoi hoi,
als je tempt weet je als het goed is wanneer je je eisprong hebt, en als je dat een aantal maanden achter elkaar doet, kun je het een beetje uitrekenen, zodat je van te voren kunt "klussen

Liefs Cynthia

nou lekker dan hoor,
ben net ongi geworden nog niet zo erg maar snap der niks van, eerst een paar maanden een cyclus van 35 dagen en nu ineens eerder, precies 28dagen, wel fijn dat mijn cyclus korter is maar niet dat het deze maand dus niet is gelukt.....
jammer niks aan te doen

hey meiden!

gelukkig ben ik niet de enige die zo ongeduldig aan het wachten is...  
mijn NOD is ook op 28 maart....
ik hoop dat ik het vol kan houden niet te gaan testen tot ik echt overtijd ben!!
wel heb ik last van enige kwaaltjes zoals, pijnlijke onderrug, wat gevoelige onderbuik ook op de dag van mijn ovulatie (die een dag eerder kwam dan ik dacht) had ik het gevoel dat er een steen in me buik zat!! verder ben ik af en toe een beetje misselijk en af en toe zijn mijn tepels wat gevoelig maar de ene keer wel en de andere keer weer niet..
het allemaal zoooo verwarrend..
nou maar hopen dat die deze week heel snel voorbij is!!!

xx Misty

Terug
Bovenaan