wie nog meer NOD op 9 mei?

A

Anoniem

Guest
Heb 9 mei mn nod en vind het nu al reuze spannend hihi.

Wie nog meer?

Gr. mamaloe

Hoi mamaloe
Ik weet mijn nod nog niet helaas dus nog even afwachten
Zal voor je duimen dat het een Nod blijft en geen od wordt :)

xxx Niekje

hoi hoi
ik ook precies 9mei samen duimen ik had gisteren ineens een hele lading wiite slijm dit had ik nog nooit gehad .Weet jij wanneer een test aangeeft dat de mogelijk heid er is dat je zwanger bent ?spannend zo he groetjes

ik ook rond 9 mei. Hopenlijk blijft het deze keer wel weg. We gaan gewoon met z'n allen duimen!

Liefs Jenneke, 22jr, 4de ronde 1ste kindje.

Leuk! Er zijn dus nog meer rond die datum!

Ik test pas als ik op of na mn NOD zit. Aangezien ik de afgelopen maanden nogal onregematig ongesteld werd.
Heb nu pillen van de gyn. en heb al 2x een cyclus van 29 dagen gehad daarom ga ik nu dus ook uit van 9 mei.
Kon het aan mn cervixslijm ook merken, dus tel er 2 week bij op en dan zit ik dus op de 9e.

Spannend weer!
Hoop voor jullie allemaal dat we samen lekker niet ongesteld worden!!

Groetjes Mamaloe

Hallo Dames,

Ik heb mijn NOD op 7 mei. Het is zo verschrikkelijk spannend he!

Houden jullie ook jullie temperatuur bij?

Groetjes

Hee dames,

hier nog een met een NOD rond 7 mei!
Spannend!
Ik was gisteren bij vlagen misselijk en had ineens pijn in mijn buik, rechts. Was precies op de dag dat er een innesteling zou kunnen plaatsvinden.....
Maar ja, het kan ook niets zijn natuurlijk. Vorige rondes ook vanalles gevoeld en bleek gewoon ongi te worden.
Ik zit trouwens pas in mijn derde ronde voor eerste kindje. Eerste twee rondes ontzettend last van krampen en borsten waarschijnlijk door ontpillen, deze ronde vrijwel niets!! gaat de goede kant op!

Hoest met jullie? Al kwaaltjes? Welke ronde?

groetjes Dusss

Hoi mamaloe,

Ik heb mijn NOD ook 9 mei.. Vind het op dit moment niet zo spannend.. We hebben eindelijk 18 mei een afspraak met de gyni, omdat wij al 15 mnd bezig zijn.. Ergen leef ik op dit moment meer naar die datum toe maar ja een kleine hoop bestaat nog dat ik die afspraak kan afzeggen.. Sterkte en ik zal voor je duimen..

Grz Phoebe

Terug
Bovenaan