wie nog meer NOD op 9 mei?

Hallo iedereen,

ik heb ook mijn NOD op woensdag 9 mei... Duurt nog lang he! Ben nu in de 3e ronde voor 1e kindje... Gelukkig wat afleiding op Koninginnedag, hoewel ik het wel zo moet spelen dat niemand het doorheeft dat ik eigenlijk niet drink... Hoewel ik dus helemaal nog niet weet of het deze keer raak is, durf ik niet te drinken...

Spannend dames, hou vol tot 9 mei!

M.

Spannend he!!!

Heb zelf het idee dat mn ei dit keer wat later was maar goed, we zien het wel. Begin het nu wel weer spannend te vinden.
Hoe ist bij jullie?

Gr. mamaloe

quote: Phoebe88 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-04-2007 21:14:30'));

Hoi mamaloe,

Ik heb mijn NOD ook 9 mei.. Vind het op dit moment niet zo spannend.. We hebben eindelijk 18 mei een afspraak met de gyni, omdat wij al 15 mnd bezig zijn.. Ergen leef ik op dit moment meer naar die datum toe maar ja een kleine hoop bestaat nog dat ik die afspraak kan afzeggen.. Sterkte en ik zal voor je duimen..

Grz Phoebe

Ik mag een paar dagen later heen :)
Ivm pcos en zeer onregelmatige cyclussen.
Lijkt er op dat de medicatie aanslaat dus ben ook zeer benieuwd. Zou leuk zijn als ik niet meer hoef :D maar goed dat zien we dan wel.

Gr. mamaloe

Hoi mammaloe,

Ik help het je hopen ik zal voor je duimen.. Bij mijn oudste zus heeft het 5 jaar geduurd voor de eerste en 4 jaar voor de tweede maar goed alles bij elkaar is ze toch de moeder van twee hele leuke meiden.. Geduld is een schone zaak maar 5 jaar is echt veel te lang dus het moet nu maar eens raak zijn voor ons...

Grz Phoebe

Hallo Allemaal!!

Ik heb mijn NOD ook op 9 mei. Mijn temp is sinds vrijdag omhooggegaan en die blijft nu nog steeds gelijk. Ook heb ik zo'n pijn aan m'n borsten, s'nachts kan ik niet op mijn buik liggen. Ze zijn steviger geworden en de vorm is ook wat verandert. Heb iets last van de onderbuik. Zou het iets betekenen, want heb dit nog nooit gevoeld??

P.S. Jullie allemaal heel veel succes in deze spannende dagen!!!

Liefs Greetje

Terug
Bovenaan