wie nog meer NOD rond 1 maart??

Hoi meiden,

Ik ben begin oktober 2007 gestopt met de pil, mijn eerste cyclus duurde 60 dagen en de tweede 47 dagen, ben nu aan het afwachten wanneer mijn menstruatie komt (liever niet natuurlijk!). Ik zit op dit moment op cyclusdag: 33 en 7 maart zit ik dan op 47 dagen, die ik voor de zekerheid maar even aanhoud, maar kan natuurlijk ook eerder.
Dan wil ik pas testen, dus nu alleen een hoop geduld hebben!!
Wat erg moeilijk is!
Ik wens iedereen verder succes en hoop dat het snel raak   mag zijn. Die stomme cyclussen, maar goed wie weet............

Groetjes van Patries.

Hoi meiden,

Ik zou graag met jullie willen meekletsen als dit mag?? Mijn NOD is ongeveer 4 maart, dit is dan 14 dagen na m'n eisprong! Zal me ook nog even voorstellen...Ik ben dus Yvonne, 22 jaar en dit is onze 3 ronde. Aangezien ik een onregelmatige cycles heb,heb ik deze maand ovulatietesten gebruikt zodat ik ongeveer weet wanneer ik m'n eisprong kan verwachten en weet wanneer mijn NOD is.

Succes allemaal met wachten!

X Yvonne

hallo allemaal
ik zal me even voorstellen
ik ben marielle 20 jaar
dit is pas onse  1e ronde dus ik verwacht er niet te veel van maar
mij nod dag is als het goed is 3 maart
wat leuk dat jullie ook allemaal rond deze datum zitten

oooh!!
Wat duurt dat wachten toch lang zeg!
Even nog mijn geduld bewaren.
Voelen jullie al verschijnselen, soms weet ik niet meer wat ik moet voelen.
Alle klachten lijken zoveel op elkaar, vooral door dat ontpillen. Ik had eigenlijk   wel het gevoel dat ik nu wel ontpilt was, maar dit kan wel een aardig tijdje duren als je lang de pil hebt geslikt.
Ik ben sinds begin oktober gestopt en zit nu in mijn derde ronde, maar voel me wel al een stuk beter. In het begin toen ik net gestopt was voelde ik   me vaak misselijk, dat heb ik gelukkig nu niet meer. Want eigenlijk ben ik alweer 5 maanden van de pil af.
En ja, ik heb tot nu toe een super onregelmatige cyclus, waar ik wel eens moeite mee heb.
Maar ja, we zien wel deze maand.
Iedereen succes met afwachten!!en ik hoop dat het voor alle meiden gauw raak is!!!!

Ha meiden,

Het weekend nadert... En... voelen jullie al wat? Hier is het vrij rustig.
Heb wel af en toe dat ik 's morgens misselijk ben, maar dat heb ik geloof ik wel vaker... Ook heb ik steeds ietsje buikpijn... Durf niet zo goed te hopen...

Ben benieuwd hoe jullie er voor staan...?

Liefs J26

Hoi Meiden,

Ja wat duurt wachten toch lang!! Heb vanacht en de nacht ervoor nachtmerries gehad en was vanacht erg misselijk. nu niet meer. Tot nu toe heb ik dat nog niet gehad. Mijn buik voelt heel dik en het lijkt als of mijn ongi dagen eraan komen. Van de week dacht ik echt: het is raak. Maar nu ik lichte buikpijn heb, ben ik bang dat ik toch weer ongi wordt. Maar weer afwachten!!
Hoe staat het bij jullie??
Groetjes Maaike

Hoi meiden,
Zou ik ook mee kunnen kletsen? Ik ben pas v.a. begin februari aan het klussen dus ik heb nog geen hoge verwachtingen. In mijn vriendenclub is nog niemand zwanger of bezig! Daarom is dit forum leuk.
groetjes,
Antoinette

Terug
Bovenaan