Wie nog meer NOD rond 12 augustus

mijn nod is rond 15 aug 2 kindje en 3 ronden zal voor julie alemaal duimen liefs van jolanda

Hoi,
Omdat ik al in ronde 11 zit heb ik nu met ovulatietesten gewerkt en nu blijkt dat ik vandaag pas de eerste positieve ovulatietest heb dus op dag 21 mijn ovulatie komt er dus nu pas aan. Laat he!
En wij maar iedere keer klussen rondom dag 14 hahaha.
Dus nee ik heb nog geen zwangerschapsklachten... maar aangezien we nu druk aan het klussen zijn, hoop ik dat ze wel snel komen!!!!
Succes iedereen en laat effe weten als je wat gaat voelen!

Liefs Bo

Heb mijn nod dinsdag 8 augustus.. maar ga pas vrijdag testen.. als er dan tenminsten nog steeds geen rode duiveltjes in beeld zijn..

Wat een wilskracht he.. gelukkig ben ik de hele week dan bij mijn ouders te klussen en omdat ik met manlief samen wil testen moet ik dus toch tot vrijdag wachten..

succes allemaal! liefs Juul

Heb mijn nod dinsdag 8 augustus.. maar ga pas vrijdag testen.. als er dan tenminsten nog steeds geen rode duiveltjes in beeld zijn..

Wat een wilskracht he.. gelukkig ben ik de hele week dan bij mijn ouders te klussen en omdat ik met manlief samen wil testen moet ik dus toch tot vrijdag wachten..

succes allemaal! liefs Juul

Hé Bo,

Ik heb ook 11 aug. NOD, 11de ronde voor 4de kind en MK gehad begin maart. Toevallig of niet dan?
Moeilijk hoor, wachten....

Hoi Boompje.
mijn Nod is ook op 12 aug!!
T rommelt wel in mijn buik maar zou net zo goed van de rode duivels kunnen zijn.
iets gevoelige borsten wat rare steekjes in onderbuik enz enz
Volgens de pendel zou ik pas nov of dec zwanger raken?!
Nog een weekje afwachten ,

Groetjes Prietje

Daar ben ik nog een keer!

Even een kleine correctie: mijn nod is niet op 16 augustus op de 14e. Heb vandaag mijn verhoogde temp vastgesteld en de vorige keer had ik die op dezelfde dag. Dus als het goed is is mijn cyclus nu weer netjes 28 dagen en zou ik maandag 14 augustus ongesteld moeten worden (maar dat hoop ik natuurlijk niet ). We hebben deze week 4 keer geklust (inclusief vandaag) dus we hebben alle kansen goed benut.

Wie nog meer de 14e?

Grtjs,

Tammy

Mijn NOD is 13 aug. Ik vind het erg spannend, we hebben erg ons best gedaan. We hebben een dochter van 20 maanden. Toen waren we er niet erg mee bezig, in 2e ronde raak als ik terug denk. Nu zitten we ook in de 2e ronde.

Terug
Bovenaan