Hai Bizu,
Jeetje, wat bijgelovig ben je, haha! Maar nee hoor, mocht de test negatief zijn dan komt dat vast niet doordat je de test hebt meegenome op vakantie. Echt niet! Dus, gewoon meenemen, want voor het geld wat je daar uitgeeft voor een test kan je ook gezellig een borreltje drinken op het terras! Waar ga je eigenlijk naartoe op vakantie?
In mijn vriendengroep zijn er nog niet zoveel zwanger, dus dat scheelt, wijzouden de eersten zijn (als het allemaal mag lukken) Ik denk ook dat je er niet teveel mee bezig moet zijn en gewoon moet genieten en als je na een jaar nog geen geluk hebt gehad zou ik de huisarts inschakelen. Maarja, ik heb makkelijk praten, zit niet in jou situatie...
Heb je het idee dat het deze ronde raak is dan? Ik heb namelijk niet het idee dat het raak is, want vorige maand had ik allerlei kwaaltjes en nu helemaal niet! (kan ook vast nog niet zo snel) Maar, het jammere vin ik dat je dan weer direct een maand moet wachten voordat de kans bestaat dat het lukt! (ingewikkelde procedure dat zwanger worden, haha)
Nou, ik duim voor ons allebei en hoop dat het raak is!
Liefs Esther