Wie nog meer NOD rond 14 juli?

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal,

Ben benieuwd wie ook NOD heeft rond 14 juli?
Vorige maand had ik echt last van het ontpillen na mijn eisprong, ben benieuwd hoe me dat deze maand vergaat en hoe jullie je voelen de komende 2 weken...

xx Esther

Hoi,

Ik heb mijn NOD  de 15e, is dat genoeg in de buurt??
Best wel spannend. Ik voor ons.

Groetjes, Daniëlle

Hai Danielle,

Gezellie, iemand om de ervaringen van de komende 2 weken mee te delen, haha... Volgens mijn cyclus van vorige maand (32 dagen) heb ik vandaag   mijn eisprong, maar ik heb zelf het gevoel dat ik die 2 dagen geleden al gehad heb, ik kreeg toen ineens even kramp rechtsonder in mijn buik.....
Heb ook helemaal niet het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar je weet het maar nooit!
Dit is onze 2e ronde nog maar, dus we hebben nog alle tijd. In welke ronde zit jij?

xx Esther

Hoi,

Ik heb ook mijn NOD de 14de of de 15de. De ene maand heb ik cyclus van 27dagen en dan weer 28 dagen. Maar mag niet klagen het is een mooie cyclus. Volgende week gaan we met vakantie en ga denk ik maar een test meenemen. Twijfel nog een beetje of ik dat wel zal doen. Ik heb nog een week om daar over na te denken. Hoop dat het deze ronde echt raak is!!

Nou meiden veel succes !

Groetjes bizu

Hey Bizu,

Meenemen kan altijd toch?
Testen kan je altijd nog..... hahaha!
Ben je allang bezig dan? Wij nog niet zo lang, dus heb geen haast en ben er niet ontzettend veel mee bezig. Vind het wel heel leuk om om dit forum te kletsen....
Suc6 & en houd ons op de hoogte!

xx Esther

Hoi esther,

Natuurlijk kan ik de test gewoon in mijn koffer stoppen maar misschien brengt het wel ongeluk. Ik weet niet waar het mis is gegaan maar ben een beetje bijgelovig geworden als het gaat om zwangerschap. Ik weet het klinkt achtelijk maar ik kan er niets aan doen. Ben gewoon nog aan het twijfellen of ik de test meeneem kan er daar ook vast wel een kopen. Als ik dit zo terug lees  besef ik dat ik gewoon de test  in mijn koffer moet doen en is het niet raak komt het niet doordat ik een  test heb meegenomen  Ik bezef zo wel dat het echt mijn allergrootste wens is naast samen gezond ouder worden met mijn ventje.

Oke, probleempje opgelost de test gaat mee!

We zijn nu bezig met ronde acht en voor het eerste kindje. Ik heb op dit moment veel zwangere om me heen.Ik zit met 3 vrouwen op 1 kamer eentje zwanger en eentje die sinds een paar weken weet na jaren proberen dat ze ongewenst kinderloos blijven. Dus op mijn werk is het een lastig onderwerp. Niemand weet dat wij  "bezig"zijn daarom vind ik dit forum zo fijn. Ik kan praten wanneer ik wil. Ookeen paar  zwangere vriendinnen gun het ze allemaal ontzettend maar soms kan ik het minder goed hebben. Als ik dan die mooie buiken zie of ik zie de buiken bewegen omdat het kind draait of schopt en ga zo maar door. Door mijn collega die nu geen kinderen kan krijgen beszf ik me heel goed dat er altijd een kans is dat het niet gaat lukken en nu is het zo dichtbij dat je er wat meer bij stil staat.

Óke ik ga stoppen anders wordt het veel te lang en misschien wel te vermoeiend ook, hihihi

Ik hoor vast nog wel wat van je.

Liefs Bizu

Hai Bizu,

Jeetje, wat bijgelovig ben je, haha! Maar nee hoor, mocht de test negatief zijn dan komt dat vast niet doordat je de test hebt meegenome op vakantie. Echt niet! Dus, gewoon meenemen, want voor het geld wat je daar uitgeeft voor een test kan je ook gezellig een borreltje drinken op het terras! Waar ga je eigenlijk naartoe op vakantie?

In mijn vriendengroep zijn er nog niet zoveel zwanger, dus dat scheelt, wijzouden de eersten zijn (als het allemaal mag lukken) Ik denk ook dat je er niet teveel mee bezig moet zijn en gewoon moet genieten en als je na een jaar nog geen geluk hebt gehad zou ik de huisarts inschakelen. Maarja, ik heb makkelijk praten, zit niet in jou situatie...

Heb je het idee dat het deze ronde raak is dan? Ik heb namelijk niet het idee dat het raak is, want vorige maand had ik allerlei kwaaltjes en nu helemaal niet! (kan ook vast nog niet zo snel) Maar, het jammere vin ik dat je dan weer direct een maand moet wachten voordat de kans bestaat dat het lukt! (ingewikkelde procedure dat zwanger worden, haha)

Nou, ik duim voor ons allebei en hoop dat het raak is!

Liefs Esther

Ik heb ook de 14e mijn NOD dag en ik vind het ook reuze spannend. Wij hebben al een kindje van anderhalf en het zwanger worden van hem ging niet vanzelfsprekend zeg maar. Het duurde ruim 14 maanden voordat ik aantelde. De afspraak met het ziekenhuis was al gemaakt, maar toen bleek ik toch zwanger te zijn. Nu zijn we bezig in ronde 4 en vorige maand heb ik een miskraam gehad. Maar we gaan gewoon vol goede moed verder, het zal er vast eens van komen. Jullie ook veel succes meiden...

Terug
Bovenaan