Wie nog meer NOD rond 14 juli?

Hee meiden,

Daar ben ik weer.

Ik zit in ronde 4 (geloof ik) voor 1e kind. Hoop voor ons allen dat het snel raak is.
Esther, die kwaaltjes van jou kunnen ook van het ontpillen zijn geweest natuurlijk. Ik vole momenteel niks bijzonders, maar een vriendin van mij was zwanger zonder kwaaltjes. Helaas kreeg ze een miskraam. In mijn omgeving geen zwangeren verder, een collega is net bevallen van een dochter. Alleen die ene vriendin weet dat we bezig zijn, verer niemand, want ik heb geen zin in het gevraag wanneer ik nou eens zwanger ben!

Groetjes voor nu en tot het volgende bericht!

Daniëlle

Hoi Esther,

Ik heb geen idee of het raak is of niet meestaal een week voor mijn nod kan ik dat beter inschatten. Meestal weet ik wel dat het niet zo is maar er is altijd nog dat kleine stemmetje dat in mijn hoofd roept/scheeuwt MISSCHIEN en dan ga ik toch weer twijfellen. ik laat dat gewoon op mijn afkomen en het is ook   niet zo dat als ik ongi wordt mijn wereld in gestort is maar ik moet die dag wel even wennen aan het idee dat het niet raak is. Dat wij in november de strip in de wilgen hingen had ik de zelfde instelling ach joh nu niet raak dan volgende keer wel maar hoelanger je bezig bent des te meer je gaat hopen (3 maanden wordt 6 maanden enz maar het kan allemaal   nog erger) en als het allemaal maar gezonde hoop is zeg dan maar. Hoe lang zijn jullie al "bezig" en waarom denk je dat het niet raak is? wel een beetje hoop houden hoor dat kan nooit kwaad.

Spreek je vast nog wel.

Liefs Bizu

Hoi Esther,

Ik heb geen idee of het raak is of niet meestaal een week voor mijn nod kan ik dat beter inschatten. Meestal weet ik wel dat het niet zo is maar er is altijd nog dat kleine stemmetje dat in mijn hoofd roept/scheeuwt MISSCHIEN en dan ga ik toch weer twijfellen. ik laat dat gewoon op mijn afkomen en het is ook   niet zo dat als ik ongi wordt mijn wereld in gestort is maar ik moet die dag wel even wennen aan het idee dat het niet raak is. Dat wij in november de strip in de wilgen hingen had ik de zelfde instelling ach joh nu niet raak dan volgende keer wel maar hoelanger je bezig bent des te meer je gaat hopen (3 maanden wordt 6 maanden enz maar het kan allemaal   nog erger) en als het allemaal maar gezonde hoop is zeg dan maar. Hoe lang zijn jullie al "bezig" en waarom denk je dat het niet raak is? wel een beetje hoop houden hoor dat kan nooit kwaad.

Spreek je vast nog wel.

Liefs Bizu

@Lieskuhh: Aah vervelend dat je een miskraam hebt gehad vorige maand, maar volgens mij heb je na een miskraam wel heel veel kans om direct weer zwnager te raken, dus ik hoop het voor je!

@Damisa: 4e ronde is ook nog niet zo heel lang he, maar ja, als je er mee bezig bent dan wil je het liefste direct zwanger zijn toch? Ik duim voor je... En lees wel op dit forum wat voor kwaaltjes je allemaal nog voelt.

@Bizu: Je moet jezelf niet gek maken hoor, eens komt een dag en dan komen we elkaar allemaal weer tegen op het zwanger-forum! Ik ben zelf nog maar bezig met de 2e ronde, dus ik heb echt nog alle tijd van de wereld.... Grappig dat je voelt of je wel of niet zwanger bent een week voor je NOD, nou dat is volgende week al! Ik hoop juist dat ik er niets van merk en toch zwanger ben (dat lijkt me heerlijk)

Nou meiden, tot snel maar weer!

xx Esther

Hoi meiden,

Over een paar uur ga ik met vakantie en ik wilde jullie allemaal veel succes wensen en ik hoop dat we volgende week een fantastisch weekend hebben en dat er maar veel met glitters gestrooid mag worden.

GOOD LUCK en veel liefs BIZU

Hey Bizu!!

Hele fijne vakntie gewenst. Hoe lang blijf je weg?

We !!

Liefs van mij.

Terug
Bovenaan