wie nog meer nod rond 27 oktober??

hallo
Ik wilde eigenlijk ook geen ovulatie testen gaan gebruiken, tenminste zo snel al. Maar ik heb ook niet echt goede aanwijzingen als ik mijn slijm in de gaten houd.
En toevallig was mijn zusje ook gestopt met de pil en die heeft per vergissing de digitale ovulatie testen gekocht ipv de zwangerschapstesten, maar die was in 1 keer zwanger en heeft die testen dus niet meer nodig.
Die ga ik dan gebruiken want anders had ik ze denk ook niet gekocht.

Nou denk ik dat mijn NOD 27 okt is maar ik heb al een paar dagen echt last van mijn tepels maar dat is toch te vroeg voor zwangerschapsverschijnselen???
Heb wel vandaag ook wel last van een zeurderig gevoel laag in mijn buik, maar voel je je buik wel als je net zwanger bent???
Tis allemaal nieuw en heel erg spannend.

Vind het wel heel leuk om verhalen van andere te lezen, daar haal je best veel informatie uit en het is erg gezellig.

liefs hunny

Hallo allemaal,
Ik heb mijn nod ook tussen 26 en 28okt. Het zou de 26e moeten zijn, maar ik heb denk mijn ei de 14e gehad, want de 15e was mijn temp hoger en de slijmerige dagen waren kort daarvoor. Ik heb bij mijn 1e 2 zwangerschappen mijn ei wel gevoeld. Bij de 3e niet volgens mij. Bij de 1e 2 had ik geen last van borsten, buik, eileiders, krampen, etc. Alleen een beetje moe. Bij de 3e had ik krampen, gevoelige borsten en nog veel meer rare verschijnselen die er op konden duiden dat ik zwanger was. Ik was het wel, maar na 6 weken kreeg ik een miskraam, dus voor mij zijn krampen en gevoelige borsten niet zo'n gunstig teken. Ik heb nu nergens last van, dus hoop dat het raak is. Ik hou jullie op de hoogte.
groetjes Ikke

Hoi meiden,

Alles goed met jullie? Hier alles ok. Nog steeds zeer gevoelige borsten, heb ik nog nooit zo erg gehad. Maar goed heb al zo veel gevoeld steeds.. zegt gewoon niets.

Ik gebruik sinds 2 maanden ovulatietesten van sensitest. Inderdaad je bent er wel wat gerichter mee bezig. Maar aan de andere kant, je hebt wel steeds het juiste moment te pakken. En vooral als je niet regelmatig bent erg handig.

groetjes Suza

Hoi Meiden,

Mijn NOD is tussen vandaag en a.s. zaterdag. Dus spannend nu. Voel eigenlijk niet veel anders dan normaal. Maar ik sta daar niet meer zoveel bij stil. Wij hebben een zoontje van 14.5 maanden. Het heeft ruim 2 jaar geduurd voordat ik zwanger was van hem. Heb in die tijd vaak gedacht dat ik wel zwanger zou zijn, helaas bleek iedere keer dat ik het mis had. En toen ik wel zwanger was, had ik het niet in de gaten!

Wij zitten nu in ronde 2. Ik voel mijn eispong altijd wel. Maar het gevoel is nu nog niet betrouwbaar, aangezien het bijna een week duurt. Vandaar dat ik niet weet wanneer mijn nod precies is. Ik ga in ieder geval wachten tot zaterdag met testen, mocht ik dan nog niet ongi zijn.

Succes met wachten meiden!

Groetjes,
Leeuwtje

hallo allemaal
als ik zaterdag niet ongi word ga ik testen, ik had gisteren heel erg krampen en pijn in mij zij, het word dus spannend.wachten duurt allen zo lang!

Hoi!

Ja spannend altijd he die laatste week.. wel testen, niet testen.. allerlei pijntjes en krampjes, zal het dan toch..
Ik heb vandaag echt krampjes opnder in mn buik en heb lichtbruinige afscheiding, dus vermoed dat mn ongie er toch wel aan zit te komen.
Bij mij begint dat nl meestal zo dag of 5 voor mn nod.. echt balen hoor! Hoeft nl niet, maar ik heb zon vermoeden..

Ik ga even eten maken,
geot Suza

Hallo allemaal

Nou nou, wat een lange dag had ik vandaag, Hoop dat de rest van de week wat sneller gaat. Dan is het snel weekend en eventueel tijd om te testen. Ga het alleen steeds somberder inzien, Mijn tepels zijn nog steeds gevoelig en gister heel de dag een beetje last van mijn onderbuik gehad, Ook vandaag nog steeds die onderbuik alleen word het steeds meer een ongi-buikpijntje. Dus mijn hoop word steeds minder.

Nou nog even afwachten.
liefs hunnybun

Hoi Meiden,

Mijn nod is rond de 27ste en ik hoop dus dat ik niet ongi wordt want ik heb voor  26 week geleden een mk gehad ik was toen 4 week zwanger dus ik hoop dat het weer raak is en dat ik niet weer een mk krijg en dit word mijn eerste kindje en ik zou dol gelukkig zijn.
ik zal voor julie duimen.

Groetjes van charmedgirl

Terug
Bovenaan