wie nog meer nod rond 29 september?

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Zijn jullie het ook zat met dat wachten? Wij zitten nu in ronde 4 voor 1e kindje, afgelopen keer na 5 weken miskraam. Dus het positieve is dat we nu wel weten dat we zwanger kunnen worden.

En gisteren had ik buikpijn en dat zou de innesteling wel eens geweest kunnen zijn.. Hoop zo dat het deze keer weer raak is.. Het liefst zou ik volgende week donderdag al gaan testen, maar hou me in.. wacht het af.

En hoe is het met jullie? Al tekenen of niet? Misschien kunnen we elkaar door deze week heen helpen.

groet, Suza

Ik zit nu in ronde 7 van mijn 2e kindje. Mijn NOD is 2 oktober, super spannend!

Hoi hoi,

Wij zitten in ronde 3 voor een 1e beebje. Vanochtend had ik een heel klein minuscuul druppeltje bloed bij het afvegen. Zou het de innestellling kunnen zijn geweest??? Ik hoop het zo. Nog 8 dagen dan kunnen we testen.

Hoi!

Nou spannend, het zou natuurlijk goed de innesteling geweest kunnen zijn...

De vorige keer had ik toen ook een heel klein beetje bloed rond die tijd en was toen dus zwanger..

Groetjes Suza

Hoi Suza,

wat jammer dat het toen mis gegaan is. Ik lees altijd dat een innestelingsbloeding wel een dag of drie kan duren, maar ik had echt maar een drupje.
Spannnend!!!! Kon ik de tijd maar vooruit draaien.
Oja ik heb ook hele zere tepels, ze branden echt. Dit heb ik al wel eens eerder gehad en werd toen gewoon ongesteld. He kan dus ook daar bij horen. Oooo ik weet het niet meer, ik hoop het!!!

Hallo,

Mijn NOD is tussen 23 en 30 september. Ik zit nu in de 8e ronde voor ons eerste kindje. Ik probeer niet teveel te letten op kwaaltjes en dergelijke, mijn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden.

Hopenlijk gauw goed nieuws voor ons allemaal!

Liefs,

Twinkel3

Hallo,

Ik weet niet helemaal zeker maar ik wacht
met testen tot 5 okt.Omdat me lichaam nog
aan het ontpillen is ben ik 7 sept niet ongi
geworden maar ik heb wel duidelijk 16 sept
me eisprong gevoeld en die hebben we goed
benut.Ik hoop dat het raak mag zijn!!!!
Veder voel ik wel van alles in me buik ook is
me buik wat opgezet heb ik het idee.
En ik heb nu 2 ochtende gehad dat ik misselijk
was maar ik vraag me wel af kan dat al zo snel????

Wat ik voel kan ook nog van het ontpillen komen
dus het kan twee kanten op maar de tijd kan
ik wel voor bij kijken ja.

Suc6 allemaal met wachten....

Groetjes Belinda

Helaas ben ik vanmorgen ongesteld geworden en ga dus door naar de negende ronde.

Ik hoop op beter nieuws voor jullie!

Liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan