wie nog meer nod rond 29 september?

Hoi Twinkel,

He wat balen zeg voor je... elke keer weer die hoop en dan toch weer teleurgesteld worden.. Hoop voor je dat het de volgende ronde raak is voor je..

Heb je al eens ovulatietesten gebruikt?

groet, Suza

Hoi hoi,

Ik heb vanochtend getest:     IK BEN ZWANGER!!!!
Ik ben zo blij!!!!!! Stond helemaal te shaken met die test in mijn handen.
Ik heb (nog) geen heftige klachten, behalve dat mijn tepels zeer verbrand voelen, ik af en toe wat steekjes en krampjes in mijn buik heb en snel sjaggie ben.
Ooooo... ik vind het zo spannend!!! Ben begin juni uitgerekend, echt een supertijd.

Gr Pinky

Hoi Pinkie!

Van harte meid!! Super! Was vandaag ook je NOD?! En hoe lang ben je al bezig? Ben niet nieuwsgierig hoor..;-)
Ik helaas vandaag al wat bruinverlies, dat is bij mij altijd het begin van mn ongesteldheid, helaas.. weer niet. Ik dacht het deze x echt dat het zo was, hoe maak je jezelf gek? Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen. Ga de ovutesten maar weer bestellen.

Jij heeeeeeeeeeeel veel succes en geniet ervan!!

groet, Suza

Hoi,

Balen Suza dat je ongie wordt. Ik had officieel vandaag pas mijn NOD, maar ik had gewoon een vermoeden. Dus heb ik donderdag getest. Dit was voor mij pas dderde ronde na het stoppen met de pil. 10 jaar gebruikt. Mijn cyclus was de eerste twee keer 29 en 31 dagen. Dus ik heb erg veel geluk gehad.
Hier nog wat *******************************************
Heel veel succes de volgende ronde!!

Groetjes Pinky

Terug
Bovenaan