Wie nog meer of tips!!!!

A

Anoniem

Guest
He Meiden

Wilde het eigenlijk niet neer typen, want ik wil niet overkomen als een zeur ofzo, maar ik doe het toch want misschien heeft een van jullie het ei van columbus wel voor mij uitgevonden. Of misschien zijn er wel meer kindjes die ook nog niet zonder de laatste voeding van 22 uur kunnen.

Maud is inmiddels 7,5 maand en ze heeft de fles om half 10 ´s avonds echt nog nodig, wanneer ik deze niet geef komt ze rond half 1 ´snachts. Wanneer ik de fles om half 10 wel geef slaapt ze de hele nacht door.
Ik mag echt niet klagen, als ik het andere onderwerp lees dat er kindjes zijn die ´s nachts elke keer komen, dan is dit natuurlijk peanuts.
Ik heb al geprobeert om de laatste fles te verschuiven tot 20 uur, maar dan wordt ze nog wakker.

Mijn schema is als volgt ±

8 uur 210 (7 schep)
12 uur       1 boterham met beleg en beker diksap
16 30 uur     groente hap met schaaltje joghurt
19 00 uur       210 (7schep) en nutrix
21 00 uur         90 (3schep)

Wie heeft er misschien tips wat ik kan veranderen, heb   de fles van 19 uur al verschoven naar 20 uur maar dan komt ze dus ook in de nacht.

Of moet ik het maar gewoon zo even laten voor ze 18 jaar is zal het er toch wel af zijn.

Beetje lang verhaal geworden, ik hoop niet te warrig anders hoor ik het wel.

Alvast bedankt
Groetjes Naomi

Hoi hoi,

Lastig voor jullie nog die laatste fles... Ik heb denk ik niet het gouden ei. Maar dit is ons schema:

07.00 uur fles 180cc + 6 schepjesopvolgmelk+4 schepjes bambix
09.30 uur fruithapje
12.00 uur boterham met korst + 150cc + 5 schepjesopvolgmelk
15.00 uur flesje diksap + soepstengel of rijstwafel
16.00 uur groentehap + beker yoghurt
20.00 uur fles 180cc + 6 schepjesopvolgmelk + 2 eetlepels rijstebloem

Tussendoor ook gewoon diksap/thee

Soms komt Jennifer wel iets eerder dan 07.00 uur. Maar geef nooit eerder dan 06.30 uur.

Ik wens je hiermee succes

gr. Ilone
(mama van Jennifer 11-7-2007)

Je bent geen zeur...... Als je het hier niet kan vragen, waar dan wel? Wij lopen allemaal wel tegen dat soort dingen op.

Maar dan nu 'het' (mijn) antwoord op je vraag. Ik zou haar gewoon die fles geven. Volgens het CB mogen ze ongeveer 600 a 700 cc melkproducten op een dag. De nachtrust is voor iedereen belangrijk.

Zoals je al zei, voor haar 18e is ze er heus wel vanaf. Gewoon om de paar weken een keer proberen of ze al zonder kan.

Groetjes, Karin

Hoi Naomi,

Als ik goed kijkt drinkt ze heel weinig. We kwamen er hier achter dat Feline best weinig drinkt over de dag en dat ze dus gewoon wakker wordt van de dorst. Dus we geven nu tussendoor meer water. Feline is dus nu al een paar weken 's nachts wakker. En gisteren meer water gegeven en ze heeft dus van ongeveer 9 uur tot half 6 geslapen!!!

Succes!

groetjes Mariska

ha,

ik zag geen fruithap in je schema, maar neem aan dat je dat ook geeft,

Ties, 7 maanden, tikje boven het gemiddelde que gewicht en lengte. Sinds deze week van de 5e fles af, die gaf ik om 0.00 uur nog.

8.00 fles 180, 6scheppen en 3 schepjes pap (bambix groeipap)
11.00 broodkorstje, beetje laten klooien met rijstwafeltje en of liga en wat water uit een beker
12.00 fles 180, 6 scheppen
15.00 potje fruit 6 maanden
16.30 fles 180 6 scheppen
19.00 warme hap (nog niet die van 6 maanden, maar nog aan het wennen) en wat water uit een beker
20.30 fles 210, 6 scheppen, 3 schepjes pap (bambix groeipap)
slapen tot kwart voor 8 volgende ochtend

ha,

Ties, 7 maanden, tikje boven het gemiddelde que gewicht en lengte. Sinds deze week van de 5e fles af, die gaf ik om 0.00 uur nog.

11.00 broodkorstje, beetje laten klooien met rijstwafeltje en of liga en wat water uit een beker
19.00 warme hap (nog niet die van 6 maanden, maar nog aan het wennen) en wat water uit een beker

ha,

ha,

Terug
Bovenaan