Wie nog meer of tips!!!!

sorry forum deed raar en nu staat het er 4 keer....
Ik zou in iedergeval rond 12 uur een fles melk doen en geen diksap. Diksap is vocht maar geen voeding

hoi hoi

bambix in de fles ipv nutrix vult toch meer volgens mij

Ryan krijgt

06:30 fles 180 water - 6 schepjes en 4 schepjes bambix

09:30 fruithap ( 2soorten fruit gepureerd)

11:30 fles 180 water -6 schepjes en 4 schepjes bambix( omdat hij nog geen brood eet)

14:30   diksap en een liga

17:00 warme hap en toetje ( yoghurt ofzo)

20:00 fles 210 water - 7 schepjes en 5 schepjes bambix

groetjes en veel succes

leifs moekje

He meiden

Heel erg bedankt voor de reacties.
Heb besloten me er niet druk over te maken die laatste fles en maar gewoon geven....
Zie dat de meeste echt nog 3 volle flessen hebben, en bij Maud is het allemaal een beetje verlaat qua tijd!!!!
Ik geef tussendoor inderdaad nog wat fruit en water uit een bekertje, maar soms moeilijk in te passen want ze slaapt nog best veel.

Nou nogmaals erg bedankt en als iemand na lang zoeken het ei heeft gevonden mag dat natuurlijk gemeld worden (bedoel dat ei van colombus)

Groetjes Naomi

Hoi Naomi,

Nou, ik had dit verhaal ook kunnen schrijven want onze Sven (volgende week 8 maanden)  kan ook nog steeds niet zonder die laatste fles. Wij hebben ook alles al geprobeerd maar niets mag baten.
Wij blijven hem dus ook maar die fles geven.
Qua gewicht zit hij op het gemiddelde maar met zijn lengte zit hij erboven dus zo heel erg is het nog niet. En hij is daarnaast toch al geen goede slaper dus  op deze manier kan ik de nachtelijke uitstapjes naar zijn kamertje nog enigszins beperken.

Ook ik houd me maar voor: eens moet het goedkomen....

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Terug
Bovenaan