wie nog meer op 28september nod?

A

Anoniem

Guest
 Hallo
Ben eens benieuwd of er nog meer zijn die op donderdag 28 september nod hebben??
Dit is de eerste ronde na het stoppen met de pil.
Voor de zwangerschap van onze dochter had gelijk een regelmatige cyclus dus hoop dat het nu ook zo is. Wel moet ik zeggen dat ik sinds een week geregeld last heb van buikpijn/krampjes en en een soms wat misselijk gevoel, vooral afgelopen nacht.
Ik  kan niet zeggen dat ik dat de vorige keer ook had door het ``ontpillen``.
Maar goed het lichaam is soms ook maar een raar iets. we wachten gewoon af tot donderdag en we hopen nu nog maar niet te veel de vorige keer duurde het ook een ongeveer een jaar voor ik zwanger was.

Groetjes bg

Hey bg75,

Mijn nod is ook 28 sept. nog een paar dagen wachten dus...  Ben in mei gestopt met de pil, tweede ronde waarbij we extra geklust hebben in m'n vruchtbare dagen. Ik ben met vlagen misselijk, heb al dagen een ongi gevoel, normaal hen ik dat nooit voordat de rd's komen. Mijn borsten voelen ook anders dan anders en ik heb een bal onderin m'n buik en lage rugpijn waar ik anders nooit last van heb. Gisteren ook wat bruinverlies gehad, een heel klein beetje, was daarna weer weg.  Spannend he!

Veel succes met wachten!!

Hoi

Mijn nod is 27 september, ik hoop dat het nu eindelijk eens raak is, we zitten al in ronde 15!
Onze zoon van 2 1/2 zou het echt heel leuk vinden om een broertje of zusje te krijgen, hij heeft het er heel vaak over. Gewoon uit zichzelf, wij hebben het daar niet met hem over, maar hij ziet het natuurlijk steeds meer om hem heen.

De laatste paar dagen heb ik wel last van brandend maagzuur.. Maar ja het is `gewoon` maar weer afwa88!

Liefs Janu

Ik mag wachten tot 29 september die dag ga ik met mijn oma op pad lekker de hele dag in de auto zitten en het halve land door crossen.

Hoop oprecht dubbelzinnig dat het vrijdag niet komt.

Ook jullie succes toegewenst de aankomende dagen.

Volgens mij gaan we naar de volgende ronde  Zondag en maandag had ik echt het gevoel dat het dit keer raak was, ik voelde me echt anders dan anders.Ook omdat ik zondag een beetje bloedverlies heb  gehad (niet echt rood) en dat heb ik nooit voor m'n ongi. Maar nu lijkt het erop dat de duivels eraan komen. Bg75 en Verkaatje, ik hoop dat jullie meer geluk hebben.

Jeee wat vervelend voor je zeg.

Ik heb het gevoel dat ik ook deze maand weer buiten de boot val, maar ik weet wat de oorzaak is. Dit maakt het niet minder verdrietig maar we weten gewoon dat het moeilijker gaat.

He op naar de volgende ronde.

Gr. Karin

Hoi Karin,

Jammer dat jij ook naar de volgende ronde gaat . Duimen dat we deze ronde  meer geluk hebben! Vervelend he dat wachten. Ik zie overal zwangere vrouwen, ik wil ook zo graag zo'n mooie buik!

Groetjes, Plien  

hoi allemaal
michien een raare vraag maar wat bedoelen julie met nod
wij prebeeren ook zwanger te  worden van de 2e    
ben   begin mei gestopt met de pil maar ben elke maand over tijd laaste keer 7 weeken
 ben nu ook weer 2 weken over tijd vanmorgen hele erge steeke in me onder buik elke keer dat ik over tijd ben heb ik last van buik pijn   en miserlijkheid en last van me onder rug ik had ook iets gelezen over hormoon weet iemand wet meer info daar over                   wat kan ik doen om geen pijn meer te hebben

groetjes

Terug
Bovenaan