wie nog meer op 28september nod?

Hallo nhaits

Misschien dat je eens kan kijken op babybrabbel daar staat ergens een link naar allemaal onderwerpen over zwangerworden en zijn met allemaal uitleg e.d erbij.
Met nod wordt bedoeld de dag dat je eigenlijk weer ongesteld zou moeten/kunnen worden. Wel erg vervelend als je steeds zoveel weken overtijd bent en je maar steeds in afwachting zit. Veel succes en ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes bg

Hallo allemaal

Vandaag als goed is mijn nod.
Er is echter nog niets wat er dan ook maar een beetje op mag lijken te bekennen.
Voel me nog net zo, zo als de laatste anderhalve week af entoe wat misselijk vooral s`nachts als ik naar het toilet ben geweest, af en toe wat krampjes in de buik en wat geborrel   en s`avonds geregeld een vol gevoel. Ben benieuwd waar het op uit draait, ik zal mijn verwachtingen nog maar niet al te hoog maken. Daar het de vorige keer bijna een jaar duurde voor ik aantelde.
Voor degene die ook zitten te wachten veel succes en we horen wel van elkaar.

groetjes bg

quote: Plien34 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-09-2006 13:11:16'));

Hoi Karin,

Jammer dat jij ook naar de volgende ronde gaat . Duimen dat we deze ronde  meer geluk hebben! Vervelend he dat wachten. Ik zie overal zwangere vrouwen, ik wil ook zo graag zo'n mooie buik!

Groetjes, Plien  

Nou ik weet hoe je je voelt op het werk zijn er nu 2 zwanger en ze kunnen over neits anders meer praten.
En ik zit achter mijn burootje op mijn tong te bijten om niet uit mijn stekker te gaan.

Hallow is er niets anders waar je over kan praten, moet je niet eens werken AAARRRGGGG.

Iedereen lijkt wel zwanger op tv in de stad op je werk. Het lijkt wel een invasie.
Begrijp me niet verkeerd hoor ik gun het een ander, ik ben alleen stik jaloers.

Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben ik ben vanmiddag lekker weeeeer ongesteld geworden.
Ik marcel lekker bedreigd vandaag hij moet volgende week iedere 2de dag zijn best doen, of het me nog iets uitmaakte of ie einde van de maand nog kon lopen.... Uhm NEE hahahahahahahah

Vol moed op naar de volgende ronde.

Terug
Bovenaan