Wie nog meer rond 13 dec NOD!!

A

Anoniem

Guest

Hoi Meiden,

Mijn NOD valt op 13 december en ben heel erg benieuwd of het deze ronde gelukt is. Zwangerschaps kwaaltjes voel ik niet, maar dat zeg ook niks de dat ik elke keer de NOD moest krijgen voelde ik soms van alles maar ik weet inmiddels ook dat je lichaam je mooi voor de gek kan houden, alleen maar omdat je het zo graag wilt.

Wie heeft er nog meer rond de 13e haar geplande NOD staan.

Liefs Fruit Girl
ronde 8   1ste kindje

Hoi fruit girl,

Ik heb ook 13 december mijn nod, spannend he, het gaat zo snel. Mijn lichaam houdt mij ook regelmatig voor de gek en nu durf ik niet meer te hopen. Maar gelukkig gaat de tijd snel hier. Sterkte ermee he,   hoop dat het gelukt is voor je!

groetjes kriebels
ronde 5, 1e kindje

quote: kriebels reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-12-2006 16:28:53'));

Hoi fruit girl,

Ik heb ook 13 december mijn nod, spannend he, het gaat zo snel. Mijn lichaam houdt mij ook regelmatig voor de gek en nu durf ik niet meer te hopen. Maar gelukkig gaat de tijd snel hier. Sterkte ermee he,   hoop dat het gelukt is voor je!

groetjes kriebels
ronde 5, 1e kindje

Hoi Kriebels,

Ik zal voor je en hopelijk is het ook bij jou raak.

Hoor het van de week wel succes ermee.

Liefs Fruit Girl

Hoi Fruit girl,

Ik heb 14 december mijn NOD. Ik weet trouwens ook dat je lichaam je heel erg voor de gek kan houden. Ik had een keertje hele erge 'zwangerklachten'. Maar er was dus helemaal niks en werd gewoon ongi. Errug balen natuurlijk!!!!
Sinds vorige week ben ik bezig met temperaturen. Dit weekend moeten we flink klussen, want mijn temperatuur is hoger dan normaal. Dus vanavond maar flink aan de slag en maar weer afwachten wat er gebeuren gaat. Komen de duivels dn wel of niet. Spannend!!!

Ik wens je heel veel succes!

Groetjes Westie

quote: westie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-12-2006 18:22:39'));

Hoi Fruit girl,

Ik heb 14 december mijn NOD. Ik weet trouwens ook dat je lichaam je heel erg voor de gek kan houden. Ik had een keertje hele erge 'zwangerklachten'. Maar er was dus helemaal niks en werd gewoon ongi. Errug balen natuurlijk!!!!
Sinds vorige week ben ik bezig met temperaturen. Dit weekend moeten we flink klussen, want mijn temperatuur is hoger dan normaal. Dus vanavond maar flink aan de slag en maar weer afwachten wat er gebeuren gaat. Komen de duivels dn wel of niet. Spannend!!!

Ik wens je heel veel succes!

Groetjes Westie

Hoi Westie,

Nou ik wens je heel veel klus plezier haha en jij ook heel veel succes gewenst. Ik vind het elke keer weer spannend ben er elke mnd steeds minder mee bezig alleen vlak voor mijn NOD denk ik er veel aan. En als ik wat voel dan luister ik daar niet teveel naar, ik wacht gewoon af wordt ik het of niet.

Ik zal ook voor je net als voor de rest van de meiden die druk bezig zijn.

Veel liefs Fruit Girl
8e ronde 1ste kindje

Hallo dames, ook ik heb mijn nod op 13 december.Het is elke maand weer afwachten.Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar net voor de nod wordt dat toch weer moeilijk.Ik hoop dat we de 13 goed nieuws hebben en dat die rode duivels wegblijven. Ik zal voor jullie duimen en voor mezelfGroetjes Kimski

Hoi dames,

ik heb morgen, 11 dec, mijn nod.
Heb al een aantal dagen een ongi gevoel, dus denk dat het ook deze ronde niet raak is helaas
Maar toch blijf je dat sprankje hoop houden als die RD er nog niet zijn!
Had nog een vraagje en misschien kunnen jullie mij hier een antwoordt op geven?
Ik zit nu in ronde 6, maar ik kan me toch ineens niet meer herinneren of je bij een normale cyclus (dus als je wel ongi wordt) kunt merken aan je cervixslijm (minder/meer/dik/dun) of je ongi er aan zit te komen???
Ik heb nu (de dag voor mijn nod) nog behoorlijk wat (witte) afscheiding en ik dacht dat dat juist minder was vlak voor je ongi?
Of ben ik nu weer met mijn gedachte aan het afdwalen naar dat sprankje hoop dat ik toch misschien wel zwanger zou kunnen zijn???

Ik zal voor jullie duimen dat die RD  lekker wegblijven en dat jullie snel een positieve test in handen zullen hebben!
Groetjesss,
Ashley.

Nog een nachtje slapen....

Ja ik heb ook morgen mijn nod. Alle andere maanden was ik er heel erg mee bezig, maar deze maand heb ik het zo druk gehad, dat ik er maar weinig aan gedacht heb. Maar nu het weer bijna nod-dag is, wordt het weer spannend.
Allemaal veel succes!!!

Veel liefs, sasja ( 6e ronde 1e kindje)

Terug
Bovenaan