Wie nog meer rond 13 dec NOD!!

Helaas, niet geheel onverwacht en toch weer behoorlijk teleurstellend, maar vannacht zijn bij mij de RD  gekomen...
Wij gaan ronde 7 in.
Mijn nieuwe nod zal 16 Januari zijn.
Veel suc6 nog voor degene die hun nod binnenkort hebben, ik hoop dat jullie deze ronde een positieve test zullen hebben!!!
Groetjesss,
Ashley.

Hoi meiden,

Nou het wordt wel spannend hoor heb aan de ene kant het gevoel dat de ongi er aan zit te komen en aan de andere kant weet ik het niet.

Morgen moet mijn NOD er zijn en ben het nog geen 1 dag te laat geweest dus laten we maar afwachten dan ik hou jullie op de hoogte.

Succes allemaal

Gr Fruit Girl

quote: ashley3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-12-2006 11:36:13'));

Helaas, niet geheel onverwacht en toch weer behoorlijk teleurstellend, maar vannacht zijn bij mij de RD  gekomen...
Wij gaan ronde 7 in.
Mijn nieuwe nod zal 16 Januari zijn.
Veel suc6 nog voor degene die hun nod binnenkort hebben, ik hoop dat jullie deze ronde een positieve test zullen hebben!!!
Groetjesss,
Ashley.

Ik weet het nu niet meer hoor ...
dacht gewoon ongi te zijn geworden, maar het duurde wel erg kort en ik ben ook maar heel weinig bloed verloren???
Normaal gesproken ben ik echt 5 dagen ongi met behoorlijk wat bloedverlies (moet tijdens mijn ongi altijd extra ijzer naar binnen krijgen ivm anders ijzertekort), maar dat was dit keer toch wel heel anders.
Heb maar 2 dagen een kleine hoeveelheid bloed verloren?!
Volgende week (op advies van de ha) als het bloedverlies vanaf nu uitblijft toch voor de zekerheid een testje doen!
Ben erg benieuwd... weer een week wachten

hallo allemaal,

ik had mijn nod 1 december. maar tot nu toe nog geen rd te bekennen. wel af en toe een ongi gevoel, maar er gebeurt nog niks. vind het wel spannend. verder heb ik eigenlijk weinig last ergens van. mijn borsten zijn wel een beetje pijnlijk, maar da theb ik ook wel vaker als ik ongi moet worden.
ik heb mezelf voorgenomen als ik maandag nog niet ongi ben, dat ik dan effe ga testen. ik vind het zo spannend!!!

groeten westie

quote: westie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-12-2006 09:38:25'));

hallo allemaal,

ik had mijn nod 14 december. maar tot nu toe nog geen rd te bekennen. wel af en toe een ongi gevoel, maar er gebeurt nog niks. vind het wel spannend. verder heb ik eigenlijk weinig last ergens van. mijn borsten zijn wel een beetje pijnlijk, maar da theb ik ook wel vaker als ik ongi moet worden.
ik heb mezelf voorgenomen als ik maandag nog niet ongi ben, dat ik dan effe ga testen. ik vind het zo spannend!!!

groeten westie

Mijn nod is 14 december (foutje) tis ook nog wel vroeg voo rmij

Hallo allemaal,

Ik ben gister ook ongie geworden. Drie dagen te laat, en dat heb ik nog nooit gehad, dus ik dacht echt dat het zover was, maar helaas... Dus gisteren weer een flinke baaldag gehad.
Op naar ronde 7! Jullie allemaal suc6!!

sasja

Terug
Bovenaan