wie nog meer rond de 24 en langer dan half jaar bezig?????

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

ik ben suzy en zit alweer in ronde 8!
het gaat zo hard echt niet te geloven.
wou altijd moeder worden rond mijn 24e of 25e hoop zo dat dit nog gaat lukken?
ben in november gestopt met de pil en nooit verwacht maar in december was het meteen raak.
helaas was deze vreugde van korte duur en ging het mis met 6 weken. inmiddels alweer half jaar verder en ik weet dus dat ik zwanger kan worden maar waarom moet het nu zo lang duren????
sorry weet dat er velen nog veel langer bezig zijn maar was zo blij toen het meteen raak was dat ik het nu zo lang vind duren.
lees veel mee in andere topics maar ben overzicht een beetje kwijt dus vandaar mijn vraag : wie is er ongeveer even oud en ook al een tijdje bezig???

heb trouwens ook een onrelmatig cyclus 27-33 dagen en zit nu in mijn klusperiode!
nod rond 22-27 juli....

liefs suzy

Hoi Suziwan,

Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad zeg! Dat hakt er goed in denk ik!

Ik ben 24 jaar, en nu in ronde 13. Vorig jaar mei gestopt met de pil en een hele mooie cyclus van 28 dagen. Nog een weekje wachten tot mijn nod. Blijft spannend iedere keer.
Ik heb volgende week een afspraak staan met de HA. We gaan maar eens laten uitzoeken waarom het nog niet lukt.

Ik hoop dat je snel weer zwanger mag raken!

Liefs Jacqy

hey jacqy

beadankt voor je reactie!
jeetje ook al zo lang bezig! verschrikkelijk he iedere maand weer die spanning!
die mk hakte er wel in ja maar had die maand het een en andere meegemaakt waardoor ik veel stress had dus denk dat het daardoor fout is gegaan.
maar het gaat nu weer super met me en hoop dat ik snel zwanger mag raken.
had de eerste maanden na mijn mk op eens vage klachten last van borsten enzo dus dacht iedere maand weer dat het raak was maar weet nu hoe je lichaam je voor de gek kan houden. heb jij daar ook last van?
is jou vriend/man ook van jou leeftijd?
mijn vriend is ook 24 en is er ook helemaal klaar voor is iedere maand ook weer teleurgesteld.

succes met wachten

liefs suzy

Hoi!

Mijn vriendje (aanstaande man) is ook 24 en heeft er net zo veel zin in als ik! Gelukkig maar!
Ik heb iedere maand een paar dagen voor nod gespannen borsten gehad. Helaas heb ik nog nooit een positieve test in handen mogen houden. Wil het zo graag!
Wanneer is jouw nod?? ik moet nog een klein weekje wachten... duimen!!!!

Liefs Jacqy

hoi jacqy

ik denk dat mijn cyclus rond de 23e is maar kan ook eerder of later zijn is een beetje onregelmatig!
hoop ook voor je dat je gauw een positieve test in handen hebt.
ik ben nu begonnen met ovuluatietesten hoop dat ik zo mijn éisprong kan bepalen. heb jij dat al geprobeerd?
erg dat je het nu via de ha moet gaan spelen maar hoop voor je dat het gaat helpen en niet lang meer gaat duren.
ik gun het je hoor!

succes meissie met alles

liefs suzy

Hallo,

Ik ben ook met de 8-ste ronde bezig!
Het is wel fijn om de verhalen van "lotgenoten" te lezen.
Ik was in maart in verwachting, maar die werd na 6 weken afgebroken.
Dat was echt heel jammer en ik was er ook erg verdrietig om.
Maar  we gaan het weer proberen.
Het is ook moeilijk om er niet constant mee bezig te zijn.
Als je zo graag een kindje wilt.
Maar ik ben ook  bang voor  de teleurstelling als het fout gaat.

Laat even weten hoe het jullie afgaat en hoe jullie je zinnen verzetten!
Succes met klussen enne het gaat ons vast wel lukken!

Kus

Hoi meiden,

was zo eens aan het lezen en dacht ga gezellig mee kletsen als jullie dat leuk vinden?

Ik ben 26 jaar ben in november 2 jaar getrouwd met mijn lieve mannetje hij is 28 jaar.

wij zijn na ons trouwen gelijk begonnen met klussen  en zitten dus nu in ronde 19, we  gaan nu ronde 20 in. Ik heb namelijk vandaag negatief getest  

ik ga morgen mijn huisarts bellen voor een afspraak. Mijn man is 1 maand geleden al onderzocht en alles is goed bij hem. Dus nu moet ik door de medischemolen.

Heb verder nooit geen miskraam gehad en weet dus niet of ik wel zwanger kan worden maar we gaan van het positieve uit en alles proberen

groetjes
leepat

Hoi Suzy,

Ik heb zelf al ovulatie testen geprobeerd, maar kon er niets zinnigs uit halen. Heb ook al 4 maanden getemperatuurd. Hierin zal ik goed wanneer ik ongie ging worden, maar kon mijn eisprong er niet echt goed uithalen helaas. Ik wacht het allemaal maar af!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan