wie nog meer rond de 24 en langer dan half jaar bezig?????

Hoi Pipi,

ook al een miskraam gehad joh! Dat is niet nix lijkt me!
En alweer in ronde acht...

Zinnen verzetten, tja, de eerste drie weken van mijn cyclus gaat het altijd goed. Alleen die laatste week is altijd verschrikkelijk! Zal het wel/ zal het niet! Geloof dat dat nooit stopt.

Veel succes en ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!

Liefs Jacqy

Hoi Leepat,

Jeetje jullie zijn al een tijd bezig!
Fijn dat het onderzoek bij je man goed was. Nu jij, ik ook vanaf donderdag!
Vind het toch wel spannend worden hoor, dat we de stap gaan zetten.
Hoe zie jij dat?

Liefs Jacqy

ja we zijn al heel lang bezig helaas, donderdag ben benieuwd hoop voor je dat het allemaal meevalt.

laat me weten hoe het was ben wel benieuwd.

succes meid

groetjes
Patricia

Hallo Suzie;

Ik las net je topic, Wat vreselijk dat je een miskraam hebt gehad en dat het nu dan zo lang duurt!
 Leuk leeftijd genootjes! Ben zelf 25 jaar, en heb 6 1/2 jaar een relatie waarvan we nu ongeveer 4 jaar samen wonen! Zijn sinds juni vorig jaar bezig, dus precies een jaar nu! Dus zal ongeveer in ronde 12 zitten denk ik!  Heb het in het begin niet zo geod bij gehouden namelijk, want we hadden zo iets van we zien wel! Maar goed dat werkt nu niet meer, ben net in het ziekenhuis geweest voor het eerst! Een echo gehad, uitstrijkje en bloed geprikt, en mijn vriend is ook onderzocht en moet nu wat inleveren! Nu moet ik bellen als ik ongi word en dan 10 dagen later terug komen voor een echo, zo kunnen ze de eisprong in kaart brengen! Dit herhaald zich een paar keer, krijg ook nog een foto van de baarmoeder en eierstokken! Hellaas ben ik net in de vakantie ongi worden dus moet ik wachten tot volgende maand! Over ongeveer zes weken weten we meer zei de gynacoloog! Dus dat gaat wel snel! Vind het wel fijn om met leeftijd genootjes ervaringen uit te wisselen! En het steund je ook, wetend dat je niet de enige bent! Ik heb me gewoon bij een paar topics aangemeld zeg maar zodat ik voor mezelf het overzicht heb! Haha!

Liefs Marie

Hoi Suzy,

Ik ben 32 jaar en mij vriend is 37 jaar.
Eigenlijk wil ik al en jaar of  4 kindjes, maar mijn vriend was er nog niet klaar voor.
Dus ik heb gewacht en gewacht  tot hij er wel klaar voor was.
Ik ben in november 2007 gestopt met de pil en dacht gelijk zwanger te zijn, maar het waren ontpillingsverschijnselen.

In maart was het wel  raak, ik  was erg blij,  maar was sceptisch.
Het leek wel dat ik mijzelf al voorbereide op de teleurstelling.
Na 6 weken ging het fout. Hevige bloeding + bloedprop.
Mijn vriend was er ook verdrietig om (ik zit nu met tranen) en zei dat hij nu pas besefte hoe belangrijk het voor mij is. En dat het in de toekomst echt wel goed zou komen. We zijn daardoor nog meer naar elkaar toegegroeid.

Het rare is dat mijn schoonzus precies in dezelfde periode zwanger is  geraakt.
Daardoor word ik er  wel vaak aan herinnert. En ga het op mijzelf projecteren.
Maar ik gun het haar en mijn broer  van harte.

Het fijne is dat ik weet dat ik zwanger kan raken. En ben trots op de meiden/vrouwen
die niet weten of ze vruchtbaar zijn. En  elke maand de  moed erin houden.
Suzy ik hoop dat de testen goed uit de bus komen. Ik ga duimen voor je!

Veel succes en  je bent  jong en alles is nog mogelijk!!

Kus Pipi  

Hoi Leepat,

Wou je even laten weten dat ik bij de ha geweest ben. Heb verwijzing gekregen, en kan 24 juli terecht bij de gyn... even afwachten nog dus!

Hoe gaat het met je?

Liefs Jacqy

hoi pipi, leepat, marie en jacqy!

welkom alle nieuwe dames leuk dat jullie mee willen kletsen!
ik vind het erg fijn om te lezen dat er meer leeftijdsgenootjes zijn die het zelfde meemaken.
wat zijn jullie ook al lang bezig zeg sommige zelfs al met onderzoeken bezig! ik wens jullie heel veel succes hiermee.
pipi wat naar dat je ook een mk hebt gehad! net als ik met 6weken.
echt verschrikkelijk je weet het nog maar net en dan is het alweer over. de dag na mijn positieve test begon bij mij de lichte bloeding al en ongeveer 5 dagen later ben ik het vruchtzakje verloren. heb die avond ervoor wel kramp gehad maar verder niet veel van gemerkt.
ben blij te weten dat ik wel vruchtbaar ben maar vind het nu erg moeilijk als mensen om mij heen zwanger raken dan denk ik als alles goed was gegaan was ik nu al bijna 7 maanden zwanger.
maar ben beste vriendin is net bevallen en daar heb ik weer geen moeite mee zij was al 3 maand zwanger toen ik zwanger raakte en ben dol op haar zoontje. gun het ze van harte maar hoop gewoon zo dat ik haar gauw mag volgen.
wanneer hebben jullie je nod?
ik rond de 23e denk ik ben nu bezig met ovuluatie testen maar die geven niks aan misschien heb ik ze te laat binnen gekregen en mijn vruchtbare dagen al gehad. als dat zo is hebben we wel op de juiste dagen geklust dus wie weet.. ga zo nog een test doen om te kijken of hij nu wel iets aangeeft.
sorry heb inmiddels heel verhaal getypt maar had door mijn werk ff geen tijd gehad om op forum te kijken en ineens heel veel reacties echt leuk!
ik moet alleen morgen nog werken en heb dan vakantie dus zal ik proberen wat actiever aanwezig te zijn!

lieve dames heel veel succes met afwachten en ziekenhuis bezoekjes ik hoop gauw weer wat van jullie te horen.

liefs suzy

hey meiden!!!!

nou mijn ovuluatietesten bieden nog geen duidelijkheid dacht eergisteren een heel vaag streepje te zien maar de dag er voor en er na weer niks dus misschien verkeerd gezien???
denk dat ik deze maand te laat ben begonnen en toch mijn ei al had gehad.
afwachten dus...... maar das wel moeilijk! denk idd iedere maand: niet meer zoveel mee bezig zijn maar zo als jullie ook al zeiden de laatste week lukt dat gewoon niet meer.
trouwens een vraagje: weten jullie of je altijd een innestelingsbloeding krijgt of hoeft dat niet perse??
de vorige keer bij mijn mk heb ik wel 2 dagen wat bruinverlies gehad. vroeg me af of je dat dan de volgende keer weer moet hebben. denk nu namelijk steeds kom maar op met wat bloedverlies dan ben ik vast zwanger. ( kromme redenering misschien)

hoe gaat het verder met jullie? kunnen jullie het een beetje van je af zetten of zijn jullie er ook bijna de hele dag mee bezig?

ben trouwens erg beniewd wanneer jullie nod is.

liefs suzy

Terug
Bovenaan