Wie nog meer voor nummer 2?

Hey hey,

Wij gaan ook voor ons 2e kindje, ons zoontje wordt 6 juni alweer 3 jaar.
We zitten nu aan het einde van ronde 1 na een miskraam met een zwangerschap van 10 weken.
Ik ben in ronde 9 zwanger geraakt van ons zoontje. Bij ons gaat het dus ook niet zo snel. Mijn vorige zwangerschap was in ronde 6 na een miskraam van 4,5 weken zwangerschap en die was in ronde 2 raak. Kunnen jullie het nog volgen???

Ik ben aan het einde van de cyclus en denk niet dat het raak is deze x. Vrijdag is (denk ik) mijn NOD, we wachten het rustig af.

Groetjes Marije

Hoi Marije,

hoezo denk jij dat het raak is deze x?
Heb het zelf namelijk ook heel sterk, wil graag weten waar jij dat
uithaalt.

Liefs Randy

Wij zijn nu 5 maanden bezig voor kindje 2.
Op de eerste hebben we iets meer dan een jaar moeten wachten tot ik zwanger was.
Hij is nu 2 en 2 maanden.

Ik denk dat we deze maand klussen overslaan (moet nog even overleggen) want dan zou het tweede kindje ook in maart geboren worden.
Ik twijfel of kinderen het nog leuk vinden als ze ouder zijn, om vlak bij elkaar jarig te zijn. Wat vinden jullie?

Oke dom.... fout gelezen.... vergeet mijn vraag maar hahaa

je schreef "niet" hahaah

Het geeft niet hoor Randy.

jij hebt het gevoel dat het deze x wel raak is?? Ik voor je dat het zo mag zijn en dat alles deze keer wel goed gaat.

Wanneer is jou NOD?

Marije

ja hahaha had me brilletje ff niet op hahaha

ehhhhhh mijn Nod is tussen afgelopen maandag en aankomende zaterdag

na die miskraam ben ik nog niet weer ongi geweest, maar had 27 april een na-controle bij de gyn. en ik was schoon, de eitjes zaten op stok en gingen in de week van 30-4 tot 6-5 springen hahaah
ik wou het niet preciezer weten, want dat klust zo stijf hahaha

Hahahahahaha

Spannend dus voor jullie.

Ik heb helemaal geen na controle gehad (ook bewust niet naar gevraagt )

Ik wou dat perse wel, want na de bevalling 18-11-2006 bleef ik heel lang vloeien en ben op 30-01-07 nog gecurreteerd op placentaresten.

Nu had ik bij de miskraam geen krampen, stolsel, of weefsel verloren, vandaar toch maar ff kijken, want ja anders komt je cyclus niet opgang...

Terug
Bovenaan