Hoi Martine,
we gaan nu ook voor een tweede wondertje. Ons zoontje is van april 2007. En we zitten nu in ronde twee. Vond het wel een lastige keus om voor een tweede te gaan. Begrijp me niet verkeerd, hoor! We hadden allebei al gauw zoiets van hopelijk blijft het niet bij 1 (want je hebt het niet voor het zeggen), maar we wilden eerst nog genieten van onze kleine. Twee maanden terug hebben we echt besloten om het een kans te geven.
Ik wilde aan de ene kant wel, het is toch heerlijk nog zo'n kleintje en het zwanger zijn. Aan de andere kant bleef er van alles door m'n hoofd spoken: kan onze eerst dan al over in een groot bed (zie het niet zo zitten om twee ledikantjes te hebben) en is hij dan al zindelijk (want twee kinderen verschonen en twee commodes lijkt me ook niks), hij wil dan toch niet meer in een kinderwagen? (of moeten we zo'n duo of kiddyboard kopen?). Allemaal dingen waar ik me zorgen over maakte. Op een gegeven moment had ik zoiets van we gaan er voor mijn eigen 'bezwaren' in de lucht gegooid.
Er zijn meer mensen die het zo ook redden, dus waarom ik niet!
Het is toch ook leuk om niet teveel leeftijdsverschil er tussen te laten, kunnen ze elkaar ook vermaken.
En daarom hoop ik gauw een positieve test in handen te houden.
Liefs,