wie nog meer voor nummer 2 !!!!!

hoi hoi

wat is   NOD

en wat zijn in jullie ogen rondes hahaha

misschien blonde vraag.

ik duim mee voor die snelle positieve test.

en ik houd jullie graag op de hoogte.

xxxxxx

Hoi,

Mijn zoon is van augustus 2007 en ik ben ook bezig voor de tweede,al toen mijn zoontje 3 maanden oud was,nu lukt dit nog helemaal niet,mijn cyclus is verder goed,maar omdat mijn man zijn zaad erg verslechterd is door de ziekte van chrohn hebben wij gisteren zijn zaad opnieuw ingeleverd,en krijgen we van de week de uitslag,de arts gaat er vanuit dat het slecht is,en wij overigens ook.is dit het geval dat komen we in aanmerking voor een vruchtbaarheidsbehandeling,dit ligt dus aan de uitslag van de week van het zaad.
Ik vind het helemaal niet snel dat je nu aan een tweede denkt,er zijn zoveel mensen die er korte leeftijd tussen hebben,je hebt dan natuurlijk ook veel voordelen he.Je bent snel uit de luiers en uit de baby toestand.Bovendien is het voor je kindje ook erg leuk!

Ik hoop voor je dat snel zwanger bent.
groetjes, Nice

Hoi Martine,

nod staat voor niet ongesteldheidsdag, de dag dat je ongesteld moet worden, maar natuurlijk liever niet.
Wij zitten in de 2de ronde, volgend weekend mijn nod.

Liefs

He meiden,

Wij gaan ook voor nummer twee! spannend hoor!
Ik heb nu een zoontje van ruim 6 maanden en we hebben besloten voor nummer twee te gaan!!
Het lijkt ons leuk om twee kindjes te hebben met een klein leeftijdsverschil, en nu maar hopen dat dat lukt!
Maar ook ik heb wel getwijfeld hoor want dingen als kan de oudste al lopen als er een kleintje bijkomt, zal hij al in een "groot bed"kunnen etc hebben ook veel en vaak door mijn hoofd gespookt, maar ik heb nu zoiets van ach we zien het wel!
Tenslotte ben ik nog niet zwanger, en mocht ik zwanger zijn, dan duurt het toch nog 9 maandjes en onze kleine jongen ontwikkelt zich in een razend tempo!!!
Wel spannend hoor!
Vinden jullie het ook net zo spannend als de eerste keer?
x maartje

Terug
Bovenaan