wie nog meer ziek?

Hoi meiden,

Ik voel me zo vreselijk geroerd. Het begon met misselijkheid overdag, daarna werd het dag en nacht. Ik heb inmiddels medicijnen tegen de misselijkheid, maar ik blijf me zo vreselijk beroerd voelen. Kan bijna niet werken van ellende. Ik slaap daarnaast ook nog maar een paar uurtjes over de nacht verspreid.
Zijn er meer van jullie die dat hebben? Ik tel echt de weken af en kan niet wachten tot een week of 11/12. En ik probeer mezelf voor te houden dat het voor een goed doel is, maar dat is best lastig.

groetjes, keesje

Hee Keesje,

Ik leef met je mee. Gelukkig is het nog niet zo erg als bij jou, maar ik voel me ook de hele dag beroerd, op af en toe een uurtje na. Heb vandaag gewerkt (na een vreselijk gebroken nacht dankzij een valpartij van ons dochtertje) en ik voelde me zoooo beroerd! Stond te trillen op mijn benen van narigheid. Ook als ik 's nachts wakker word, voel ik nog dat weeïge in mijn buik.
Verder ook de bandenpijn, ongikrampjes (nu best veel en daar maak ik me dan toch weer zorgen om, na mijn miskraam), zere borsten, de hele reut!
Nog even afzien!
Sterkte,

Kaskes (6wkn)

Hoi Keesje,

Balen zeg meid dat je zo erg last heb.
Ik ben ook wel veel beroerder dan met de zwangerschap van m'n dochter. Misselijk tot een uur of 3 's middags en 's avonds steekt het ook de kop op als ik niet wat eet. Verder ook errug moe en vaak duizelig. Heb wel wat afspraken afgezegd, maar er zijn dingen(werk bijv) waar ik echt niet onderuit kan.
Ik kijk ook wel uit naar eind vh jaar, dan ben ik bijna 12 weken. Lijkt me een betere periode.

Sterkte!

groetjes,
Angel

Hoi Keesje

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik ben nu zoooooooooooooooooooooooo strontberoerd :S Ook ik zit aan de medicijnen tegen de misselijkheid, maar helaas kots ik zowat 24 uur per dag :S

Ik geniet totaal niet.

Ben ook heel erg blij als ik bevallen ben, want bij mijn andere 3 meiden was ik dus 9 maand ziek :S

Sterkte!

xxx Nienke

hoi hoi

hier ook heerlijk beroerd NOT. ik ben nu 5 weken en 4 dagen en ik ben de hele dag door misselijk of ik nu eet of niet, heb de hele dag door hoofdpijn, wisselend in sterkte en dat geldt ook voor de buikkrampen. Bovendien ben ik vermoeider dan ooit.  Ik ken dit helemaal niet van mijn eerste zwangerschap....ggrrrr

groetjes
Belle

Hier nog één.

Een week geleden was ik écht 24/7 misselijk. Dat duurde 2 weken, maar nu is het ietsjes gezakt. Ik heb er nog steeds elke dag last van, maar heb nu soms een paar uurtjes rust. Ik voel me niet zwanger, ik voel me alsof ik door een flinke griep gevelt ben... En dan wel één die al bijna 4 weken duurt... :S

Bij mijn eerste was het rond de 10 weken ineens weg (op 's avonds na), hopelijk gaat dat nu weer  gebeuren. En het mag idd snel eind van het jaar zijn ;).  

Hallo,

Bij mijn andere zwangerschappen was ik erg ziek. Ik weet precies hoe jullie je voelen op dit moment. Op de een of andere manier heb ik er nu niet zo veel last van. Misschien komt dat omdat ik nog steeds bv geef. Wel heb ik menstuatiekrampjes en af en toe krijg ik het zo koud. Mijn misselijkheid komt bij vlagen. Als ik dan even iets eet trekt het ook weer weg. Waar ik wel veel last van heb is moeheid en buiten adem zijn. Is er iemand die dat herkent?

Vanmorgen ben ik wel ziek wakker geworden maar dan anders. Ik heb keelpijn, hoofdpijn en last van mijn nek. Vorige week heb ik die zelfde griep ook al gehad. Het liefst neem ik een paracetamol maar dat durf ik niet omdat alles nog zo pril is.

pc

Terug
Bovenaan