wie nog meer ziek?

Jeetje meiden wat vreselijk als je nu al echt niet meer kunt functioneren, zeker omdat waarschijnlijk nog niemand het weet, dat wordt een rare situatie op het werk dan.
Ik hoop dat het heeeeel snel overgaat.
Zelf heb ik gelukkig nog niet echt veel klachten, mijn misselijkheid heb ik vooral 's avonds en 's nachts en gelukkig slaap ik er goed doorheen. Behalve als ik me over het bedje van de oudste buig die wat ziekig is de laatste tijd en dus weleens wakker wordt de laatste dagen, dan moet ik echt even diep ademhalen van de misselijkheid, maar als dat alles is heb ik geen klagen.

Ik word iedere keer 's nachts vanaf 3 uur, om de paar uur wakker met misselijkheid. Soms dommel ik vanzelf weer in en soms moet ik even naar de wc om over te geven maar er komt eigenlijk niks uit. Ik slik nu van die vsm puur mama pilletjes tegen de misselijkheid en dat lijkt een beetje te werken. Voor de rest is uitslapen ook verleden tijd: als ik lang op mijn bed blijf liggen (wat ik wel zou willen van de vermoeidheid) dan blijf ik de rest van de dag heel misselijk, terwijl het anders wel redelijk meevalt.

Zo, lekker om ff mijn klaagverhaal kwijt te kunnen. Mijn man en ik hebben het nog tegen niemand verteld, dus ff van je af praten kan nog niet echt.

Hey meiden

Echt rottig zeg dat jullie je zo beroerd voelen.
ik voel me ook wel eens een dagje niet zo lekker en ben erg misselijk maar lang niet zo erg als jullie, voordat ik opsta neem ik 1 droge toast als ik op het randje van mijn bed zit dan stijgt de misselijkheid veel minder naar mijn hoofd.
Misschien hebben jullie er iets aan.

Groetjes jet 6 weken en 4 dagen zwanger van de eerste

Terug
Bovenaan