Wie nog meer zwanger willen worden van 2e kindje

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Ik ben nu al moeder van een pracht dochter van bijna 1,5 en we willen graag nog een kindje.
Het begint nu toch weer te kriebelen...hihi.
Zijn hier nog meer moeders die ook in deze fase zitten.
En iik ben deze maand gestopt met depil,dus wel spannend !!!

Liefs Mama2be

Hallo!

Wij zijn bezig voor ons eerste kindje maar wil je graag welkom heten! Dus bij deze..... Succes en ik hoop dat je gauw in verwachting mag zijn van jullie 2de wondertje.

Liefs Lynn.

Hallo,
ik heb een dochter van bijna 14 maanden en het begint bij mij toch ook wel weer te kriebelen. Mijn man wil voorlopig nog even wachten, dus ik lees gewoon alleen nog even mee met jullie, maar hoop binnenkort toch ook te kunnen melden dat we een tweede kindje gaan proberen te krijgen.
Veel succes voor jullie!

Groetjes ChantalS

Hey meiden,

Leuk dat jullie ook meedoen..jullie ook veel succes en we houden elkaar op de hoogte...
Hoelang zijn jullie allemaal al bezig nu?

Liefs

Nu ruim 19 maanden en afgelopen maandag onze eerste IUI gehad.....We hebben als topic ook altijd op de eerste bladzijde een nod lijstje staan, daar kan je zien wie, wanneer niet ongesteld wilt worden, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.

Succes! Liefs Lynn.

hallo
welkom!
wij gaan voor een derde kindje.(8 j en 5j zijn onze kids nu)
en zijn al twee maanden in actie :)
veel succes jullie!

Yes ik ook! Welkom hier trouwens...
Ons zoontje is bijna 3 en sinds februari 2011 zijn wij bezig voor een 2e kindje. Helaas heb ik net een missed abortion achter de rug maar we willen er meteen weer voor gaan.

Succes meid en hopelijk snel zwanger!

Terug
Bovenaan