Wie nog meer zwanger willen worden van 2e kindje

Mijn zoontje is inmiddels 1 jaar en 7 maanden alweer. Wij zijn ook bezig voor een tweede.

Waar het bij de eerste gelijk raak was, duurt het nu al ietsje langer.

Merk wel dat ik er veeeeeeeel meer mee bezig ben nu!

Succes, en veel plezier.
Hopen snel positieve testen voor ons allemaal!

Hey wat gezellig zo al die verhalen.

@Lynn 30: jeetje meid, dan zijn julli ook al een tijdje bezig, wel respect voor je hoor dat je hier dan op het forum zit en al de verhalen ook dan ziet van de meiden die wel zwanger zijn spontaan of onverwachts.
En wat houd dat precies in IUI, ik ben een domoor wat dat betreft. heel veel succes in ieder geval, zal duimen voor je!

Onze kleine meid werd ook geboren nadat ik de 1e x een miskraam heb gehad met 8 weken, en daarna duurde het nog 8 maanden voor ik weer in verwachting was.
En aan het einde van mijn zwangerschap werd er ook nog zwangerschaps diabets bij mij geconstateerd. Gelukkig kon ik het met een aangepast dieet af en hoefde ik niet te spuiten, maar de kan zit er wel dik in dat ik het bij een evt. 2e kindje ook weer krijg.

Leuk al die verhalen zo te lezen, succes iedereen.
x

Hoi Mama2be
Welkom op het forum.
Wij gaan voor ons derde kindje, we hebben al twee zoons van 4 en 7 jaar. Bij de oudste was het vrijwel meteen raak en de Jongste duurde het ruim 6 maanden met tussendoor een miskraam op 6 weken. Nu zijn we in de 6de ronde, maar hebben wel een korte pauze gehad.
Veel succes en hopelijk ben je snel zwanger en gaat het goed.

Hoi Mama2be,

Welkom op t forum.
Wij gaan voor ons 2e kindje, nu een zoon die volgnde maand 4 wordt. Dus spannend. Zitten nu in ronde 2.

Jij ook succes

Hallo, welkom bij de club. Ik ben helemaal trots op onze dochter van bijna 11 maanden. We zijn nu in de derde ronde op weg naar een broertje of zusje voor onze kleine spruit!

Hoi mam2be, welkom.

Ik ben de trotse mama van een dochter van bijna 3 en een aantal weken geleden is onze tweede dochter helaas met 25 weken overleden. Het verhaal staat inmiddels al een aantal pagina's terug. Er is een wens voor een derde. We doen nog niet mee in de lijst.

Succes, hopelijk is het snel raak!

Welkom hier.
Wij zijn ook bezig voor de 2e. Onze zoon is 2 jaar en 3 maanden.
Bij hem was het na 6 rondes raak, nu alweer in ronde 10.
Maar ja, wij werken allebij in ploegendienst, dus het gebeurt wel eens dat manlief nachtdienst heeft tijdens de vruchtbare dagen.
Komt wel goed denk ik.
Wens je veel succes en hoop dat je spoedig zwanger mag zijn.

Terug
Bovenaan