Wie o wie een goeie tip!!!!

Mijn zoontje van 5 maanden doet precies hetzelfde. Kreunen en daarbij een beetje mopperen. Hij zit nu heel erg in de fase van het willen omrollen. De ene keer lukt het, de andere keer niet zo goed en dan wordt hij gefrustreerd. Ook heeft hij ineens zoveel nieuwe dingen ontdekt, wil hij overal bij kunnen, wat ook weer tot frustratie leidt. Het liefst wil hij al tijgeren/vooruit komen als hij op het speelkleed ligt, maar dat lukt natuurlijk nog niet, dus ook dat betekent gekreun en gemopper haha. Dus ik denk gewoon weer een fase! Ik weet ook niet of ze misschien al aan de hapjes zit? Maar wij zijn bij 4 maanden begonnen met de oefenhapjes omdat hij heel hongerig is. Dit is 2 weken goed gegaan en toen ineens werd hij was onrustiger en ook wat kreunen erbij. Wat bleek, we gaven hem te veel, wat zijn darmpjes nog niet aan konden. Een paar dagen zijn we met de groentehapjes gestopt en heeft hij heeeel veel gepoept (hij moest het dus echt even kwijt) en nu zijn we weer begonnen met halve porties. Dus wellicht dat het dan ook kan zijn. Ze zeggen namelijk dat de darmpjes pas bij 6 maanden echt volgroeid zijn. 
De komende tijd gewoon zorgen dar je genoeg speelgoed hebt en ze weer nieuwe dingen kan ontdekken en stimuleer het rollen en rechtop zitten. Vind hij hier prachtig. Op de bank met een aantal kussens. Succes!

Ons zoontje van 5,5 maand heeft dat ook. Soms echt hard krijsen en is ie ook lastig stil te krijgen. In de kinderwagen leggen en Rondje door het huis lopen Met de speen in werkt dan het beste.. tijdens de fles maakt hij ook wel eens bruggetjes en kan echt boos worden als iets hem niet lukt. Denk zelf dat het daar vooral in zit.. hopelijk Wordt het wat beter wanneer Ze steeds zelf wat meer kunnen

Oowww jeetje veel kindjes hebben hier dus last van.
Net ook weer met haar fles dramaaaa laat daardoor ook elke keer weer rond de 50cc staan. 
Huilen , huilen en nog eens huilen.
Nu heb ik ook het idee sinds vanmiddag dat ze niet helemaal fit is geen koorts maar lijkt wel dat haar neusje vol zit en wij zelf hebben hele erge keelpijn gehad dus misschien heeft ze daar last van!
Het blijft zoeken en gissen. 
Maar was zo blij omdat ze zo goed dronk sinds tijden !
Hier merk ik ook zeer zeker dat ze heel veel wilt en niet kan!
Vind best even een moeilijke periode.
Bedankt voor jullie berichtjes en tips!

Terug
Bovenaan