Wie o wie komt er ook uit het oosten van het land

Hoi Sharine,

Wij zijn vanaf begin augustus bezig voor de eerste.

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-11-2007 20:04:06'));

OOOhhh leuk uit Zwolle dat is hier echt vlak in de buurt. Allebij aan de klus voor een eerste kindje of hebben jullie al kinderen.
Ik ben aan de klus voor een derde kindje. Afgelopen september was ik zwanger van een derde maar helaas kreeg ik een bbz en nu 2 maanden later zit ik nu nog te wachten op een eisprong maar ja we klussen rustig door haha.

Liefs Sharine

Hoi Dames.
Ik kom dus uit zwolle.
en we zijn bezig met 2 ronde 1e kindje.
maar ja we gaan gewoon door.
heb al dagen last van mijn onderbuik.
ben ovu testen gaan doen geen een was positief.
dus baal wel een beetje.
mijn cyclus is 32 dagen 2e maand.

succes

yvon

Leuk er zijn al een flink aantal meiden die uit het Oosten van het land komen. Gezellig ik zal me dan wel eerst even voorstellen.
Ben Sharine en ik kom uit Heino ben getrouwd en heb 2 kinderen een Zoon van 4 jaar en een dochter van 2 jaar. We hebben een boerderij met melkvee en werk zelf ook regelmatig mee op de boerderij. En ik maak 1 keer per week de brandweerkazerne schoon. Voor de rest ben ik huismoeder.
We zijn sinds maart dit jaar weer aan de klus voor een derde. In september was ik in blije verwachting alleen helaas was dit een bbz. Tot nu toe zit nu op dag 27 van mijn cyclus en heb volgens temp nog steeds geen ei. Ik verwacht hem nu ook niet meer dus hoop maar dat ik volgende week ongi ga worden.

Liefs Sharine

Hoi hoi,

Ik kom ook uit het Oosten van het land, uit het prachtige twente een plaatsje dichtbij Almelo.
Wij zijn bezig voor ons tweede wondertje en zitten nu in ronde 2.

Liefs Trotsemams

Hoi,

Ik kom ook uit het Oosten van het land. Ik woon in de buurt van Hengelo. Wij gaan volgende maand voor ons derde kindje. Wij hebben nu al 2 meiden van 4 jaar  en 16 maanden. Leuk te lezen dat er meer mensen uit onze regio komen!

hoi sharine,

ik zou mij ook even voorstellen.
ben yvonne woon sinds anderhalf jaar in zwolle en ben nu 2 jaar samen met mijn vriend.
we hebben een hond daar zijn we mee begonnen.
nu willen we ons eerste kindje.wij zitten nu in onze 2 e maand.
dag 23 van mijn cyclus.volgens mijn ovulatietesten nog steeds geen eitje.
ook ik verwacht het niet meer.
maar we geven niet op.

gr yvon

Jemig, wat doet deze site het slecht......

Ik ben 25 jaar en mijn vriend 29. Woon sinds 8 jaar in Zwolle. Kom oorspronkelijk uit het noorden des lands. Ik werk fulltime voor de klas evenals mijn vriend. In augustus de knoop doorgehakt en maar gelijk begonnen. Mijn cyclus is nog niet ideaal. 46 dagen, 34 dagen. En nu afwachten hoelang deze cyclus duurt.....

Terug
Bovenaan