wie o wie, NOD rond 6 juni?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Ik ben weer terug van weggeweest.
In januari dacht ik zwanger te zijn, dat was ook zo. Ik heb alleen heel snel een miskraam gehad. Als gevolg daarvan kreeg ik ook mijn ovulatie niet terug. Dit gebeurt soms wanneer je een miskraam hebt gehad. De dokter garandeerde mij dat hij terug zou komen, en anders mocht ik aan de hormonen. Ook werd mijn cuclus van 28 dagen naar 37 dagen.
Afgelopen weken weer met ovulatie testen in de weer. En wat bleek...! Mijn ovulatie is terug,
Dus flink aan de klus geweest. En nu afwachten...
Ik heb geen klachten, en voel me goed. Denk dus niet dat het raak is. Maar afwachten dus.

Wie nog meer???

Liefs Remy

Eej Remy,

Wat ontzettend vervelend wat je hebt meegemaakt! Daarna ook nog een beetje onzekerheid....niet fijn! Maar gelukkig zijn er weer nieuwe kansen!!

Wij zitten pas in de 1e ronde, dus alles is heel nieuw voor ons!
Mijn NOD is ook 6 juni (cyclus van 34 dagen), alleen heb nu al ontzettend veel menstruatiebuikpijn met hevige krampen!
Gisterochtend was het zo erg dat ik ervan moest ovegeven
(zonder dat ik misselijk was).
Het deed zo'n pijn! Voelde het de hele tijd al lichtjes, maar nu het kwam met flinke aanvallen, heel gek! Toch voor de zekerheid even naar de huisartsenpost geweest, de dokter kon niks geks vinden en dacht ook dat het om hevige menstruatuebuikpijn ging maar sloot een beginnende zwangerschap ook niet uit! Maar het voelt echt alsof ik heeeeel erg ongesteld moet worden, heb geen zwangerschapskwaaltjes ofzo! Nu....afwachten!

Hoop dat het voor jullie raak is en dat jullie mogen gaan genieten van een mooie tijd!
Veel succes!

Liefs Annemiek!

Hi dames!

poeh wat een verhaal Remy, hopelijk ben je nu weer zwanger en gaat het deze keer goed. Ik heb mijn NOD 8 juni, zit in de 3e ronde voor ons 1e kindje. Ben deze maand beetje griperig geweest en heel moe, denk dus dat het wel niets zal worden deze keer. Maar ja, we wachten nog een weekje en zien dan wel.
Succes met wachten iig!

Hoi dames!
Wa een zenuwen brengt dit toch weer altijd he!
Ik heb al een knul rondlopen. Hij is vorige week 1 geworden.  Een heerlijk mak en lief mannetje.  
Vanaf vandaag zouden we kunnen testen met de sensitesten. Ik durf het alleen nog niet!! Ik heb ook nergens  last van. Met mijn eerste zwangerschap, die van mijn zoontje had ik dat wel.

@Annemiek: Toen ik zwanger was van mn eerste had ik ook al direct na de bevruchting enorme krampen, net of ik ongesteld werd. Daar was ik dan ook vanuit gegaan, tot dat ik anderhalve week overtijd was(!!) Toen heb ik getest. En ik was zwanger. Dat komt dus vaak voor!. Ik ben aan het duimen voor jullie!

nog even moet verzamelen voor een test, misschien morgen. Jullie??
Liefs Remy

Hi dames! Gefeliciteerd met je zoontje Remy, leuk hoor.
Ik ga niet te vroeg testen deze keer, geeft alleen maar teleurstelling. Ik moet dus nog een kleine week wachten. Spannend allemaal hoor, ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar hoop zo dat het deze keer raak is!!
Succes met wachten! Ik duim voor jullie...en mij zelf

hallo,

Ik heb ook rond 6 juni mijn nod. Ik ben 26 jaar en dit is onze 9de ronde voor ons 1ste kindje.
Ik voel deze keer helemaal niets. Ik heb anders altijd heel erge pijn aan mijn borsten en in de buik. Maar deze keer heb ik dat allemaal niet..
Afwachten maar.

succes allemaal met wachten

groetjes joke

Gezellig dat je mee klets Joke. Wat toevallig, dat heb ik nu dus ook! Normaal heb ik altijd pijn in mn borsten enzo. Nu nergens last van. Wie weet....
Wanneer gaan jullie testen?

hallo meiden,
mag ik me ook toevoegen aan dit lijstje? Morgen (9 juni) is mijn NOD. gisteren stiekum al een test gedaan maar deze was natuurlijk negatief (stom natuurlijk, maar ja..soms wordt de spanning te groot). Ik gebruik ovulatietesten, dus ik weet precies wanneer mijn LH piek is geweest, daar hebben we goed gebruik van gemaakt . Dit was voor mijn ronde 3, hoop zo dat het raak is, maar ben er een beetje bang voor dat ik gewoon ongi word. Heel erg frustrerend, van mijn eerste was ik de 2e ronde al zwanger.
gr.Eveline

Terug
Bovenaan