wie o wie, NOD rond 6 juni?

In dit topic staan ook onderwerpen over een gekantelde baarmoeder en misschien minder snel zwanger, en over na keizersnede misschien minder snel zwanger. Nou...ik heb én een KS gehad én ik heb een gekantelde baarmoeder. Dit geeft de burger niet veel moed

Hallo meiden,
Ik reageer niet zo heel vaak maar ik heb nu wel even de behoefte om mee te praten.
Morgen is dag 31 voor mij dan zou ik (denk ik) ongesteld moeten worden (ben heel erg onregelmatig ongesteld en ben nooit eerder ongesteld geworden dan dag 31 of langer veel langer). Ik ben al sinds 30 mei misselijk en sinds afgelopen vrijdag  zijn mijn borsten  ook gevoelig, dit heb ik nooit voor ik ongesteld moet worden eigenlijk heb ik nooit ergens last van tot op de dag dat de menstruatie begint, nu had ik er zo'n ontzettend goed gevoel over, ik dacht echt dat het zover was en ik kon het ook niet laten om een test te doen, maar deze was negatief :( ......heb ik te vroeg getest ?? of heb ik mezelf nou zo ontzettend voor de gek gehouden?? .....ik hoop  het eerste natuurlijk maar ben bang het laatste, ik snap niet dat ik mezelf zo kan bedonderen, ik ben nu zo ontzettend teleurgesteld in mezelf :(  Ergens heb ik zelfs nog hoop dat ik gewoon te vroeg heb getest.....maar ik dacht als  zo'n test uitgaat  van een cyclus van 28 dagen dan kan ik gewoon testen en  mijn schoonzus had ook al voor haar nod getest en toen was deze ook positief.  Ik denk dat ik letterlijk gek word.
Wat zo'n kinderwens toch al niet met een mens kan doen he!!

groetjes bellybutton    

Ha meiden,
Er is niet meer gereageerd op deze topic. Dus ik ben bang dat het allemaal niet meer gelukt is.
Ik heb gister toch getest... Ik was namelijk nog steeds niet ongesteld... al die tijd niet getest. Manlief werd gek van me en duwde me letterlijk de wc in met test.

En ja hoor! Twee streepjes! Wij zijn zwanger... Pfff... ik kan wel gillen. Nog heel voorzichtig zwanger hoor. Na de miskraam in januari ben ik doodsbenauwd.
Ik heb nergens last van, en ben toch echt zwanger, ondertussen 5 testen gedaan!!

pffff ongeloofelijk....

En bij jullie meiden? Hoe is het afgelopen? Bellybutton?
Liefs Remy

Terug
Bovenaan