wie o wie zwangert er met mij mee?

in juni gaan ik en mijn vriend proberen zwanger te worden!!!
joepieeeeeee ook al zit ik met een aantal dingetjes
mijn vriend doet er erg nuchter over en is een watje wat betreft bevallingen enzo
want hij wordt al misselijk als hij bloed ziet. het hele baby gebeuren boeit hem niet zo lijkt wel herkennen jullie dit?

nou en nog een vraag wie zwangert er met mij mee?
deze 15e van de maand stopt mijn pil strip   dus ben ik erg benieuwd naar
meiden die nog meer mee beginnen

en waar ik ook mee zit is werk. mij maakt het dus niet uit als ik me baan verlies
want ik heb dan wel een baan dan weer niet dan wel dan niet uitzendbureau wordt ik ook erg beu van en. en en en.. nu werk ik als h.h. medewerkster bij mensen thuis maar dat dat vind ik best zwaar ook omdat ik 4keer op een dag heen en weer fiets. 4burgen het breekt me een beetje op allemaal en dan me eigenhuis houden maarja geld moet wel binnen komen natuurlijk.

afijn. werk is nooit een garantie maar hoe zien jullie deze stelling?

groetjes en hoor graag van meiden die ook beginnen met de 1e ronde in juni?

Hallo HBBeestje!!!!

Jij klinkt net zo enthousiast als ik me voel!! Ook wij gaan in juni beginnen! Eigenlijk wilden we dat in januari al, maar we hebben toch besloten om als getrouwd stel papa en mama te worden.. Dus nu gaan we eerst trouwen en dan proberen zwanger te worden!! Ik vind het echt zo leuk!! En het lijkt me dus leuk om met je mee te zwangeren!
Wat betreft mijn vriend (of eigenlijk aanstaande man.. ) is het wel iets anders dan dat het bij jou klinkt. Hij heeft er ook echt zin in, kan ook niet wachten tot het zover is, alleen wil hij nu nog niet te enthousiast zijn. Misschien dat het wel niet lukt.. Mijn mening is: Zo lang we nog niet weten of het lukt fantaseer ik nog dat het wel gaat lukken! toch?
En wat mijn werk betreft, ik maak me geen zorgen.. Als het aan mij ligt stop ik met werken als ik een baby mag krijgen.. maar ja, eerst ga ik echt enorm van mijn trouwdag genieten en dan hopen dat het snel mag lukken!
Het lijkt mij iig leuk om hier lekker te kletsen over van alles en nog wat!

groetjes mij

Hoi HBBeestje en pineapple,

Ook ik en mijn vriend gaan in juni proberen zwanger te worden. Ik ben eind maart gestopt met de pil om mijn lichaam even de kans te geven om weer op gang te komen na 12 jaar de pil geslikt te hebben. Nu dus nog even 'droog-oefenen'  en na mijn volgende menstruatie (eind van deze maand) gaan we ervoor!

Ik schrijf al een tijdje mee op het topic 'wie stopt ook met de pil in augustus 2009', daar zitten nog meer meiden die in de periode van mei t/m augustus gaan beginnen.

Wie weet zie ik jullie daar ook en anders klets ik hier ook graag met jullie mee.

Groetjes,
Daffy

Oh, en ik herken dat trouwens ook hoor BBBeestje! Mijn vriend is er ook nog helemaal niet zo mee bezig, terwijl ik onderhand al de hele babykamer heb uitgezocht . Ik heb het hem wel eens gevraagd en hij gaf aan dat het voor hem gewoon nog niet zo tastbaar is zolang ik nog niet zwanger ben. Mannen zijn daar gewoon wat meer nuchter in dan dat wij vrouwen zijn. Als de beslissing eenmaal is genomen willen wij er ook gelijk helemaal voor gaan. Het komt bij de mannen vast wel als we echt zwanger zijn.

Voor wat betreft je stelling over het werk. Ik heb een vaste baan, maar ik denk dat het in deze tijd voor iedereen onzeker is  en niemand werkgarantie heeft gezien de financiele crisis. Ik zie dit in ieder geval niet als een obstakel waarvoor ik de kinderwens uit zou moeten stellen. Mocht ik of mijn partner ineens onze vaste baan verliezen, dan zien we dat dan wel weer.

Groetjes  

Hoi Hoi!!
Daar ben ik alweer.. haha
Ook hoi daffy 27! Leuk! :)

Ik reageer meteen weer even over onze mannen. Ik denk dat het voor mannen idd pas echt word als het ook echt is.. Niet dat ze het dan niet willen, maar volgens mij zijn wij vrouwen toch iets meer met zulke dingen bezig.. Daarom lijkt me zo'n forum ook zo leuk, kan ik lekker mn ei kwijt (leuke woordspeling ;) )
En ik heb bewust op deze gereageerd, frisse start met nieuwe mensen. Anders moet ik alles na lezen en dan heb ik zo het gevoel dat ik achter loop. Dit lijkt me net zo makkelijk en leuk!
Mag ik vragen hoe oud jullie zijn?

groetjes!

Hey Pineapple,

Lijkt mij leuk om hier met jullie mee te kletsen aangezien jullie in dezelfde periode gaan proberen om zwanger te worden als ik. Ik ben trouwens 27 jaar, ik heb mijn kinderwens al ruim twee jaar, maar mijn vriend was er toen nog niet klaar voor. Nu wil hij er ook helemaal voor gaan dus hebben we in maart besloten te stoppen met de pil en er in juni helemaal voor te gaan.

Wanneer gaan jullie trouwen??
Ik had ook graag eerst willen trouwen, maar zwanger worden én trouwen dat had mijn lief echt niet tegelijk aangekunt  ha ha.

Groetjes,
Daffy

Hoi Daffy!!

Had ie dat niet aangekund nee? haha, grappig.. Die van mij wilde juist perse eerst trouwen, ook wel lief toch? En ik verheug me nu ook echt enorm op mijn bruiloft! In het begin kostte me het wel wat moeite om mn wens (nog) langer uit te stellen, maar nu sta ik er wel helemaal achter! Het is natuurlijk ook wel superromantisch om in de huwlijksnacht de eerste poging te doen!
Het kan me dus niet snel genoeg 3 juni (dan trouwen we) worden. Als eerste om mijn bruiloft natuurlijk, maar ook omdat we dan gaan beginnen en we gaan een geweldige huwelijksreis maken! je snapt dus wel dat ik helemaal op wolken loop!
Zijn jullie trouwens nooit bang dat het niet zal lukken? Ikke best wel.. stom he?
doei doei

Heej!

Ik hoor hier niet meer thuis want ben inmiddels alweer 38,5 week zwanger maar ik zag je verhaal staan over je man/vriend hoe hij denkt over de zwangerschap dus ik dacht hee daar ga ik maareens op reageren haha.

Het is heel herkenbaar wat je vertelde. Mijn man is niet zozeer bang voor bloed maar reageerde vanaf het begin ook erg 'simpel' over de bevalling. Ahh joh zoveel vrouwen doen het, stelt niks voor bla bla bla.
Ook de eerste weken van mijn zwangerschap was hij niet heel erg geintresseert maar toen heb ik daarover eens mijn mond open getrokken en hij zegt ook als vrouw zijnde voel je alles, veranderingen aan je lijf, je buik word dikker, je voelt het kindje, je krijgt bijna alle aandacht van vrienden en familie en de man die word weleens vergeten.
Nu begint mijn buik echt te golven en zie je de baby ook goed bewegen en nu vind hij het heel erg leuk, nu istie niet meer van mijn buik weg te slaan dat ik nu zelf weleens zoiets heb van hoepel nou maareens een eind op haha!

Ik zou je zoizo ook aanraden als je zwanger bent om een cursus te volgen, daar gaan de mannen ook 1 keer mee naartoe en dan word ze wel even uitlegd dat bevallen niet zomaar even iets is wat je doet, toen mijn man dat eenmaal gehoord had keek hij er toch wel heel anders tegenop en ook tegen heel mijn zwangerschap, voor het eerst heeftie gezegd dat hij toch wel trots op me is haha, dus zo zie je maar..

Nou ik hoop dat jullie snel zwanger zijn!
Groetjes Maaike
38+4 weken zwanger.

Terug
Bovenaan