in juni gaan ik en mijn vriend proberen zwanger te worden!!!
joepieeeeeee ook al zit ik met een aantal dingetjes
mijn vriend doet er erg nuchter over en is een watje wat betreft bevallingen enzo
want hij wordt al misselijk als hij bloed ziet. het hele baby gebeuren boeit hem niet zo lijkt wel herkennen jullie dit?
nou en nog een vraag wie zwangert er met mij mee?
deze 15e van de maand stopt mijn pil strip dus ben ik erg benieuwd naar
meiden die nog meer mee beginnen
en waar ik ook mee zit is werk. mij maakt het dus niet uit als ik me baan verlies
want ik heb dan wel een baan dan weer niet dan wel dan niet uitzendbureau wordt ik ook erg beu van en. en en en.. nu werk ik als h.h. medewerkster bij mensen thuis maar dat dat vind ik best zwaar ook omdat ik 4keer op een dag heen en weer fiets. 4burgen het breekt me een beetje op allemaal en dan me eigenhuis houden maarja geld moet wel binnen komen natuurlijk.
afijn. werk is nooit een garantie maar hoe zien jullie deze stelling?
groetjes en hoor graag van meiden die ook beginnen met de 1e ronde in juni?
joepieeeeeee ook al zit ik met een aantal dingetjes
mijn vriend doet er erg nuchter over en is een watje wat betreft bevallingen enzo
want hij wordt al misselijk als hij bloed ziet. het hele baby gebeuren boeit hem niet zo lijkt wel herkennen jullie dit?
nou en nog een vraag wie zwangert er met mij mee?
deze 15e van de maand stopt mijn pil strip dus ben ik erg benieuwd naar
meiden die nog meer mee beginnen
en waar ik ook mee zit is werk. mij maakt het dus niet uit als ik me baan verlies
want ik heb dan wel een baan dan weer niet dan wel dan niet uitzendbureau wordt ik ook erg beu van en. en en en.. nu werk ik als h.h. medewerkster bij mensen thuis maar dat dat vind ik best zwaar ook omdat ik 4keer op een dag heen en weer fiets. 4burgen het breekt me een beetje op allemaal en dan me eigenhuis houden maarja geld moet wel binnen komen natuurlijk.
afijn. werk is nooit een garantie maar hoe zien jullie deze stelling?
groetjes en hoor graag van meiden die ook beginnen met de 1e ronde in juni?