wie o wie zwangert er met mij mee?

Hoi meiden,

Ik hoop inderdaad dat ik me gauw beter voel zodra ik stop met die rotpil.Maar dat zal vast wel :)
Ik weet precies welke luiertas je bedoelt.Zat toen ook te twijfelen maar heb het toch maar niet gedaan.Maar ik heb inmiddels ook een behoorlijke collectie van baby spulletjes slofjes, rompertjes en zo een hele lief beertje van woezel en pip met een leuk muziekje erin baby boek voor het eerste jaar en zo kan ik nog wel even door gaan hihihih.
Het is dus echt niet raar want zodra ik  echt iets leuks zie dan koop ik het ook.
Ik ben trouwens een paar maanden terug naar de prenatal geweest met mijn man
en hij zag daar een beertje staan die hij alvast wou mee nemen omdat hij die zo leuk vond  voor onze toekomstige kind dat was wel weer erg aandoenlijk om te zien
Mijn hond is vandaag jarig  en is 5 jaar geworden. Is een kruising tussen berner sennen met duitse herder. En hij was de beste is ons huis slopen toen hij zo klein was het was iedere dag weer een verassing wat we zouden aantreffen als we thuis kwamen.maar gelukkig doet hij dat allang niet meer hij is nu de alles liefste
Het liefste wil ik een meissie maar ik zou het niet erg vinden als het toch een jongen zou worden.En ik trek inderdaad ons kind aan wat  het leukste staat  en de rest wat ik krijg en niet leuk vind gaat gewoon de kast in en naar een ander kind die het hard nodig heeft.

Groetjes Sylvia

gelukkig dacht even dat ik iedereen had gechockeerd hahahaha!
maarja weetje wat het is, als ik die spulletjes krijg het zijn toch nieuwe kleertjes
en mensen hebben er geld aan uit gegeven dan zeg ik op mijn beurd geef me liever dan maar wat geld zodat ik dat op zijn spaarekeing kan zetten enzo
of dat ik wat moois (zn eerste fiets ofzo koop)
kleertjes die zijn al snel te klein en bv een fiets niet

en ook omdat ik sommige dingen heb gekocht enzo, ging ik echt op mn gevoel af
echt zo iets van AH dat zal me kind nou zo ontzennd flatteren daar wil ik mee showen!

en ja als je het dan niet koopt dan ben je bv een jaar verder en dan is het er niet meer
ZO jammer lijkt me dat dan dus vandaar dat ik het maar nu koop
en anders kan ik er misschien een ander plezier mee doen! :D

vandaaaar

Dat is ook weer waar wat je daar zegt . En wat betreft dingen kopen waar je gevoel naar toe gaat dat vind je echt geen tweede keer meer als tegen die tijd zwanger bent.Als er  bijv in de kruitvat aanbiedingen  zijn dan is het binnen een paar dagen al uitverkocht.
Bij de ikea heb ik zelfs al  stiekem naar een kinderkamer gekeken om maar een indicatie te krijgen want het allemaal gaat kosten, ook helemaal niet duur je bent voor een hele kamer voor 300 euro klaar best goedkoop vind je niet? Ik ben zelf een tijdje gastouder geweest dus heb daar ook nog erg veel spullen van
over dat is ook weer handig om te gebruiken.Maar toch maak ik mij er wel druk om of het wel allemaal haalbare  kaart is met financien.Iedere maand voeding luiers etz

Gr Sylvia.

naja dan zal ik maar vertellen wat er nog ontbreekt

-babyfoon
- babybadje
- zon eetstoel die je aan tafelschuift ik ben helemaal verliefd op
de BLOOM stoel soort van ei die kan je tot je kindje 2 jaar is nog gebruiken
- behang
decoratie heb ik al
enne. dat was het........ oh heb geen luiers gekocht hoor hahaha!!

ik kan bijwijze van al bevallen...
de kinderkamer heb ik dus al.
tja ik zag ZOOOO'N mooie op marktplaats en het was op kruipafstand van ons huis
(ine en andere wijk) en het was maar 250 euro
en piccobello in orde, ja naja ik heb er over getwijfeld maarja
ik droomde er over en hakte de knoop door heb m die avond nog opgehaald
hij staat nu nog wel uit elkaar maar
zodra er teken van leven in me buik is zei me vriend gaat hij aan de slag! :D

hihihii

na vele magazines opgehaald via marktplaats over babys (was gratis)
zo'n stuk of 200 heb ik er door gelezen
en ben tot de conclussie gekomen dat kinderen duur zijn
als jij het duur maakt
dus kwa luiers enzo er bestaan dus katoenen luiers zijn wel een enorme uit gaven
maarrrrrr.. jekan ze wassen het ademt en naja dan heb je het inhuis
voeding komt meestal van je zelf (borst) fles voeding kost wel weer geld
met die nutricia dingen enzo voor de nodige stofffen.
enne. ik maak me er ook druk om
we redden het nu wel per maand
maarja. me vriend gaat dan maar wat extra werken tot ons kind normaal eet
want als ik bv spaghetti maak dan blijft er toch altijd wat over
dus dan reken ik dat al voor het kind
dus dat valt dan wel mee
en anders ga ik op water en brood zodat me hond/man en kind maar te eten krijgen
ik heb nu al genoeg spek dus dat kan wel wat minder.

Ik had zelf ook al een kinder kamer alleen die had ik in mijn garage opgeslagen en daar is een overstroming geweest van de riolering dus echt fris vond ik dat niet om te houden het was te smerig allemaal wel heel  erg zonde.
Zo een leuke eetstoel heb ik ook gekregen van mijn tante dat is weer een voordeel dat mijn neefje groter groeit daar kan ik wel veel van over nemen.En een hele mooie box die heb ik toen mooi kunnen gebruiken toen ik gastouder was.
Met mijn werk heb ik nog maar tot maart dan loopt mijn cotract af dus even goed sparen. Ben alleen ook met rijlesen bezig  en dat kost ook veel geld.  Maar ja zo een auto is wel erg handig met een kindje.maar ja gelukkig bestaan er ook nog dingen zoals kinderbijslag
Zodra ik weet dat ik zwanger ben dan komt de babykamer er denk ik ook wel heel snel hihihiIk heb nog net geen zwangerschaps testen thuis op vooraad liggen

HAHAHAHAH hilarisch hahahahaha
je brengt me op een idee!!!

nee hoor grapje

wel erg zonde zeg

maar zo dat is even mooi mee genomen dat je neefje uit de meeste dingen groeit
:D

deze precies deze vind ik zoooooo enorm geweldig ook de kleur (lievelingskleur)

http://www.sixdifferentways.com
/photos/bloom-baby-high-chair.jpg

Terug
Bovenaan